Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin katsot lasten lukumäärän kädestäsi!

Vierailija
13.04.2008 |

Eli katsokaa vasenta kättänne, laittakaa kämmenpuoli ylöspäin. Pikkurillin alla on " viivoja" . Näette että pikkurillit alapuolella tai ihan juuressa on viiva ja sen alapuolella tälläisiä lyhyitä viivapätkiä. Nämä lyhyet pätkät kertovat lapsien lukumäärän. Eli kämmenen sivussa menee nämä juovat.

Pikkurillin juuressa olevaviiva on kaikilla ja sen alla joko on lyhyitä juovia tai sitten ei jolloin lapsia ei ole eikä tule. Viimeinen viiva on pitkä joka yltyy kämmeneen saakka. Se on parisuhteenviiva ja sit ei lasketa. Voitte seurata ylintäviivaa kämmenestänne sinne käden sivuun ja katsoa monta viivaa jää tämän pikkurillin juuren ja elämänviivan väliin. Se elämän viiva voi hieman haaraantua siellä käden sivussa mutta näette kumminkin mitkä pätkäviivat siellä sivussa jää näkyviin!

Kuinka monella pitää paikkaansa?

Minulla näkyy kolme viivaa. Kaksi samanpituista n. puolen sentin pätkää ja yksi tosi lyhyt viiva hieman jo niinkun kämmenen sivun " takana" . Minulla on kaksoset ja myöhemmin tuli vielä yksi lapsi. Joten pitää paikkaansa minulla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä niin ryppyiset kädet että siinä voi nähdä niin monta viivaa kuin haluaa. 2 vahvaa viivaa. Niiden välissä useita pienempiä viivoja. 3 lasta on, ja enempää ei tule.

Vierailija
2/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan outoa höpsötystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi lapsi on jo. Ei toimi täälä tuo :)

Vierailija
4/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kädestä katsotaan eri kohdasta.

Vierailija
5/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 v. Niin ei taida olla realistista haaveilla enää kuin yhden sisaruksen tekemisestä esikoiselle...

Vierailija
6/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi enkelivauvakin on. :(

Vierailija
7/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut ne 3 viivaa. Tämähän on vanha juttu, joka oli ihan hauska vielä silloin, kun meillä oli vasta 1 lapsi :)

Vierailija
8/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääk. en ollut ajatellut kuin kahta lasta.

Vierailija
9/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viivaa näkyy, lapsia minulla on 2 ja kohtu poistettu. Adoptiota olen kyllä harkinnut, mutta tuskimpa neljää sentään.

Vierailija
10/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä enempää ole suunnitteilla. Taitaapi tulla sitten " vahinkolapsi" . Tai jos mieheni saa minut painostettua joskus siihen kolmanteen...

Vierailija
11/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi olisi toiveissa.

Vierailija
12/12 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta, kolme raskautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan