Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ongelmana henkilöllä, joka toistuvasti tuo esiin sitä

Vierailija
13.04.2008 |

kuinka korkeasti koulutettu on. Siis sanoo sen ääneen muutamaan kertaan eri muodoissa joka tapaamiskerran yhteydessä. Mistä moinen kertoo?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi entinen kaveri hoki samoin. Taisi olla huono itsetunto ulkonäöstään (oli hieman pullea)

Entinen ystävä on juuri sen takia, etten jaksa kuunnella toisen itsekehua...

Vierailija
2/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan henkilöstä jonka kanssa säännöllisesti ollaan tekemisissä kyläilyn yms. merkeissä. Alkaa vaan tuntumaan ikävälle kun joka kerta hänen tapaamisesna jälkeen jää todella paska fiilis kun on kuunnellut hänen itsekehuaan ja samalla han selvästi tahallista muiden aliarviointia. MIetinkin että kannattaisiko lopettaa kyseisen tuttavan hyysääminen vai sanoa suoraan vai mitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuntee itsensä pohjimmiltaan jotenkin huonoksi, mitättömäksi, ja hänen täytyy pönkittää sitä minuuttaan jollain saavutuksella. Tässä tapauksessa koulutuksella. Ja kuvaan kuuluu, että samalla täytyy vertailla itseään muihin, omaksi eduksi. Koska ei siis tunne kelpaavansa sellaisenaan, omana itsenään.

Vierailija
4/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen ohittanut hänen omaa koulutustani ja työtäni vähättelkevät ja omaa erinomaisuuttaan korostavat kommenttinsa ihan vaan ohittamalla ne, mutta joskus tekisi mieli piikittää takaisin. Kannattaisiko se?

Vierailija
5/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen toimistotyöntekijä (tai mikä oletkaan). Jospa siten tajuais, ettei oo käyttäytynyt kohteliaasti. En kuitenkaan alkaisi tahallaan väittelemään, koska siitä ei voi seurata yhtään mitään hyvää.

Vierailija
6/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on niin todella surkean huono itsetunto, että luulee kaikkien muiden kehuvan ja ylistävän itseään vaikka itsellä olisi alemmuuskompleksi. Tiedä sitten miten asiat tässä tapauksessa ovat oikeasti?

Vierailija
7/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin kyllä suosiolla menemättä/kutsumatta...

Vierailija
8/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyse ei ole siitä että vääristäisin hänen kommenttinsa mielessäni. Olen vain miettinyt, että mikä hänellä on ongelmana, ja siihen kaipaisin vastausta. Jospa sitten vaikka oppisin ymmärtämään hänen käytöstään. ap

Vierailija
9/9 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa koulutustaan lähinnä siltä pohjalta, että valmistui nopeammin kuin minä, jos mainitsen jotakin omasta koulutuksestani. Hänellä siis alempi koulutus kuin minulla. Ja hän on sitä mieltä, että korostan omaa koulutustani joka yhteydessä, vaikka mainitsen sen vain silloin kun se on olennaista, esim. palkan ja koulutuksen yhteydestä puhuttaessa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi