Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko sanoa eron syyksi huonon seksin?! Se kun vaan on niin!

Vierailija
12.04.2008 |

Loukkaantuukohan mies kovasti? On elämäni huonoin pano, vaikka sitten lapsiakin tuli, niin silti. Ollaan oltu muista syistä yhdessä. Nyt vituttaa ja haluan eroon siitä. Seksi ollut karmeaa. Siis TODELLA surkeaa...miehen tyydytys se tärkein ja minä en ole koskaan saanut mitään. pikainen esileikki ja sit pisto ja ravistus. kai saakin olla tyytymätön? Itse aluksi yritin kaikkeni, otin suihin(tosin hän tuli jo heti siinäkin ettei sitten ehditty panna lainkaan)olin viettelevä jne mut ei. Kun ei ni ei.

Olemme menossa perheterapiaan ja ajatelin että jos uskaltaisin siellä sanoa mikä oikea syy oikein on...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä syyllistävästi, vaan rakentavasti; kerro että sinulla on seksuaalisia tarpeita tms äläkä syyllistä miestäsi, se on rakentavampaa. Ellet sitten halua vältämättä erota...

Vierailija
2/6 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö pysty keskustelemaan seksiasioista niiden oikeilla nimillä? Oletteko yleensäkään kesustelleet orgasmeista, miten ne tulee ja kuika niitä saa parhaiten. Taitaa mies olla melkoinen mämmikoura ja tynnyrissä kasvanut, ellei tiedä mitään naisen orgasmin tarpeellisuudesta.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä sitä kyllä kelläkkään kertonu

Vierailija
4/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin exästäni osittain huonon seksin takia. Hän oli niin kokematon, että kuvitteli hyvän seksin olevan sitä, että räplätään pikkuhetki huolimattomasti värkkiä, sitten samalla tahdilla pari minuuttia työntöjä. Eihän se tuntunut missään. Ja seksi loppui aina siihen paikkaan, kun exä sai. Hänelle en kuitenkaan vihjannutkaan, että olisin eronnut huonon seksin takia. Raukka olisi menettänyt itseluottamuksensa varmaan kokonaan, enkä sitä nyt kuitenkaan halunnut.

Voithan sanoa oikean syyn, ja se onkin varmaan paras tapa, mutta ole tarkka sanoissasi. Muotoile asiasi jotenkin niin, että sinua loukkaa, kun tuntuu, ettei hän välitä sinun nautinnostasi ollenkaan. Siis että hän vain hoitaa itselleen orgasmin ja jättää sinut sitten kuin nallin kalliolle.

Vierailija
5/6 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei kai nyt toista pelkästään voi syyttää seksin huonoudesta?

Vierailija
6/6 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otit huonon seksikumppanin tietäen asian niin olet epäreilu. Jos teillä ei ollut seksikokemusta ennen liittoanne erosi on oikeutttua.

Avoimuus olisi se paras keino yrittää selvittää tilannetta. Pitäsi poistaa mahdolliset estot ja jännitteet. Seksiin tarvitaan kaksi osaavaa mutta se heikompi voi oppia siltä paremmalta ja tilanne ei ole vielä toivoton.

Minulle tulee ajatus että olet kyllästynyt mieheesi muistakin syistä kuin pelkästään kehnon seksin vuoksi.

Mieti jos sanot ystävillesi että erositte huonon seksin vuoksi heille jää epäilys että syytä on sinussakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi