Olen 168 cm/55 kg, ja vyötärön ympärys 85 cm
Kommentit (30)
Mulla sama vyötärön ympärys, mutta painoa 85kg, pituutta 165cm. Tosin vielä 6vko sitte oli vyötärönympärys 10cm enemmän. Joka ilta (toki joskus jää väliinkin...) 100-150 vatsalihasliikettä on tehnyt tehtävänsä. Vielä ku keksis miten ne läskit sulais perseestäki, sillä siellähän niitä riittää, kuten voitte mitoista päätellä...
olin itse voissa mitoissa ennen lasten tekoa
- nyt 168 cm ja 75 kg ja kaksi lasta
Vierailija:
olin itse voissa mitoissa ennen lasten tekoa
- nyt 168 cm ja 75 kg ja kaksi lasta
Ennen kolmatta raskautta sain ekaa kertaa elämässäni hetkeksi vyötärön, kun treenasin salilla 5 kertaa viikossa. Sitten pamahdin raskaaksi ja hyvästi vyötärö! Vatsalihakset ovat olleet aina hyvät, joten ongelmana on (epäterveellisen) rasvan kerääntyminen vatsan kohdalle. Liikunta auttaa siihen muuttamalla rasva-aineenvahduntaa. Vatsalihasten treenaamisesta ei ole apua.
Ap:llä kyllä aika muhkee maha. Painaa kuitenkin 30 kg vähemmän kun minä.
Miettisin hyvin tarkoin mitä suuhun kannattaa laittaa. Sisäelinten ympärille kertynyt rasva on terveydelle haitallista ja siitä kannattaa pyrkiä eroon nopeasti.
Itse olen 171 cm pitkä, painan tällä hetkellä harmillisesti 84 kg, mutta treenaan ahkerasti.
Mitat:
Vyötärö 85 cm
Lantio 98 cm
Ry 97,5 cm
Re 61 cm
Painoin vuosi sitten saman verran. Sitä ennen painoin pari vuotta 68-72 kg, kunnes rupesin opiskelemaan ja alkoi herkut maistumaan ja passiivinen koneella istuminen teki hallaa. Onneksi peruskuntoni on hyvä ja pystyn vetämään 1-2 tunnin treenejä ;)
Omenapalleroisena on vaikeaa elää vyötäröhakuisessa maailmassa.
171, painoa 81, vy 78, ly 106 ry 101.
Vierailija: