Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöntääkö pankit miten helposti lainaa, jos on tälläinen tilanne:

Vierailija
12.04.2008 |

-mies vakityössä (n. 2000 e brutto)

-nainen hoitoalalla pätkätöissä

-perhe haaveilee toisesta lapsesta

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: juuri eilen lainaneuvottelussa ollut pätkätyöläinen

Vierailija
2/6 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin lainaa, mutta takaajat piti olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin vaikuttaa missä päin olette ja mikä on hoitoalan työtilanne. Jos siellä on vain puolen vuoden työllistämistöitä niin sitten ei ehkä ole niin helppo saada, mutta jos siellä on hoitajapula niin sitte eri asia.

Vierailija
4/6 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis määräaikaiset työsuhteet. Itse olen äitiyslomasijainen (opetusalalla) ja mies vakituisessa työsuhteessa. Saimme lainan ilman ongelmia - ja mielestäni yllättävän ison.

Vierailija
5/6 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkällä kotihoidontuella (tulen olemaan pitkäänkin) tai sitten pätkätöissä. Ja oltais saatu isompi laina mitä edes haaveiltiin. Ei ollu mitään puhetta että mun tilanne ois vaikuttanu muuten kun ihan numeroina laskettiin minkä verran tulee rahaa.

Vierailija
6/6 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ja minulla on kummallakin ollut aina määräaikaisia työsuhteita. Meillä on kuitenkin kummallakin korkeahko koulutus (amk / yliopisto) ja bruttotulot yhteensä noin 5000 euroa (netto ~3500). Saimme aika ison lainan, jonka maksamisessa ei ole ollut vaikeuksia.

Jos Ap:n mies on vakitöissä ja Ap itse hoitoalalla, riittää töitä varmasti. Tuloillanne ette varmaankaan kovin isoa lainaa saa, jollei ole ennestään rahoitusta, mutta jonkinlaisen kyllä. Onnea matkaan!