Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko saada sektion virtsankarkailun takia?

Vierailija
12.04.2008 |

Mulla oli nuorempana virtsankarkailua.

Pissat tuli joskus housuun kun sai naurukohtauksen, kerran n. 11-vuotiaana lirahti pöksyyn, kun pompin trampoliinilla.

Tosi noloa :(

Myöhemmin luin niistä lihaksista ja aloin treenaamaan. Ei ole tullut pissat pöksyyn sen jälkeen. Nyt ikää 27 vuotta, ei synnytyksiä.

Uskaltaako tässä siis synnyttää alateitse?

Kokemuksia kaivataan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on synnyttäessä ihan muuta ajateltavaa, mullakin tuli vaikka mitä ulos synnytyksessä.. myös pissaa. mitä sitten? Kyllä siihen on siellä synnärillä totuttu. Et varmasti saa sektiota vaan sen takia.

Vierailija
2/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä sulla on synnyttäessä ihan muuta ajateltavaa, mullakin tuli vaikka mitä ulos synnytyksessä.. myös pissaa. mitä sitten? Kyllä siihen on siellä synnärillä totuttu. Et varmasti saa sektiota vaan sen takia.

Tarkotan siis sitä, että jos tuo vaiva tulee takasin pahempana, eikä sitä saa jumppaamalla korjattua.

En oo kehannu tuosta ikinä sanoo millekään lääkärille tms. kun se on niin noloa. Ei kai niin nuorena pitäs tuommosia vaivoja olla! Onko mulla sitten niin kauhee löysä tavara tuolla haarovälissä, kun tuommosta on ollu :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ap ihan tuota tarkoittanut. Ap pelkää varmaan, että alatiesynnytyksen jälkeen voi esiintyä taas virtsankarkailua. Siitä kun kärsivät monet synnyttäneet, vaikkei ennen raskautta olisikaan vaivannut.

Puhu asiasta neuvolassa. Terkkari varmaan osaa kertoa.

Vierailija
4/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuraskaudessa paine on jo sen verran kova että hyvilläkin lihaksilla pissa saattaa lirahtaa esim. yskiessä. Kudokset venyy jo hormonien vaikutuksestakin, mutta synnytyksen jälkeen jumpalla saa ne taas kuntoon. :)

Itsellä takana 3. alatiesynnytystä ja kaikki ovat olleet isoja vauvoja, yli 4 kiloisia.

Minulle tuli eka synnytyksestä virtsarakon laskeuma, lievänä onneksi ja jumpalla oon saanu lirahtelut pidettyä kurissa.

Vierailija
6/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rupea heti paikalla jumppaamaan säännöllisesti lp-lihaksia.

Vierailija
7/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pelkosektio, jos pelottaa että pissat karkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä