Mitä lahjaksi 7v. täyttävälle pojalle joka ei muuta tee kun pelaa tietsikkaa?
Ei kiinnosta piirustus, ei väritys ei mikään...
Jotain hot weels!? autoja hän keräilee, muttei ole mitään hajua mitä ne on!?
Kommentit (13)
leija, lennokki, pihapeli, ... jos vaikka innostuisi!
ja poika ei voi siis leikkiä muualla kun siinä kerrostalon pihalla =D
Ostasin jonkun lautapelin ihan vaan siks että sais opetella tekemään muutakin kun pelaamaan tietokoneella. Lautapelit on oikein hyviä ajanvietteeks.
potkulauta
Ps.
ei ainakaan mitään tietokoneisiin liittyväääÄÄÄ ap!!!
myös ehdotettu uimahousut + yms sekä lupaus viedä uimaan mutta muista myös pitää lupaus!
koripallo, uimlaisit tai joku uimavempele, taskulamppu, joku peli tai kirja on aina hyvä.
Just joku " ei tavara" lahja, kirja ja peli, myös ok, mutta leluja varmaan kaikilla lapsilla huoneet täynnä.
vaikka viet elokuviin tai keilaamaan tms. Jos lapsen kaveri kyseessä, voisi lapset mennä elokuvaan kahdestaan, vain viet ja haet.
[color=palevioletred]UImaan ei kyllä voi viedä kun asuvat 400km päässä. Kerran vuodessa nähdään![/color]
Ulos tuollaiset nörtinalut!! Huh, hirvittää oikein...
tietokoneisiin liittyvää! Legot on kivoja ja kirjat. Mukavaa vastapainoa. Itse olen antanut myös pojan kavereille lahjaksi leffalippuja. Rasittavia nää nyky lapset, kun eivät osaa tehdä muuta kuin pelata tietokone- yms pelejä. omalla lapsellani on vain viikonloppuisin pelipäivä. kavereita kun tulee meille ne alkavat heti kysellä miksei voi pelata näitä pelejä ja mukamas on tylsää vain rakennella legoja. tai siis vika taitaa olla vanhemmissa..
Tai sitten skeittilauta tai potkulauta, jos vaikka innostuis ulkoilemaan.
Mitä poika itse toivoo?
Varsinkin Lego racer-autot ovat meidän 7-vuotiaalla nyt in.