Mihin ihmeeseen on kaikki vauvojen fleecehaalarit kadonneet?!
Olen yrittänyt etsiä kesävauvallemme jotakin fleecehaalarin tyyppistä haalaria viileisiin kesäiltoihin jos istutaan ulkona.
Mutta eipä oikein löydy... Kaupoissa ei juurikaan ole mitään tarjontaa! Mitään ihan älyttömän kallista (yli 40e) en haluaisi ostaa sillä vauvat kasvaa niin kamalan nopeasti...
Kokoa 50 tai 56 olen vailla...
Huuto.netistäkään en ole oikein mieleistäni löytänyt.
Onko niiden sesonki siis vain talvella vai voisiko kesäksi vielä olla tulossa kauppoihin?
Viivi
Kommentit (19)
Hei!
Etsitko haalaria tytolle vai pojalle? Meilta loytyisi pojalle sopiva haalari (vaaleansininen jossa vaaleanoranssia pienena tehosteena). Jos sinua kiinnostaa niin laita yhteystietosi tanne niin voin laittaa kuvan haalarista tulemaan.
Voi harmi! Mutta luultavasti ainakin olen tytölle etsimässä haalaria...
Viivi
Itse ostin 62 cm puvun ja on kyllä aika valtava vauvalle, jolle muuten 56 cm vaatteet on jo pieniä. Mutta eipähän tuo vaunuissa haitaa. Kohta sekin haalari on sopiva sen pienen hetken ajan ennen kuin jää jo pieneksi...
viivi_:
Reimassa koot alkaa vähän liian isoina...
Kaipaisin tosiaan alle 60 senttistä pukua.
Viivi
Tapiolan Sokoksen lastenosastolle. Siellä oli vielä lauantaina reilumäärä Reiman vaaleanpunaisia fleecehaalareita " löytöjä" -kyltillä merkittynä, eli alehintaan. Harmi vaan en laittanut hintaa mieleeni, kun ei ollut itselle tarvetta.
Oliko käännettävät lahkeet ja hihat?
siis ne jotka ovat " vauvamallia" . Koot alkoivat 56 cm ylöspäin.
Haalarissa on huppu ja " kiinni" käännettävät lahkeet ja hihansuut.
hinnaksi jäi 15,- (ovh. 26,-)
oli vielä niitä pilvihaalareita, jos uusretro innostaa. Ja Prismassa näin juuri jotain haalareita vauvoille, joten sielläkin ehkä kannataa poiketa.
Kävin viikolla hakaniemen lindexissä ja siellä ei muistaakseni ollut enää haalareita, tai sitten en vain löytänyt kun mukana oli kiireinen 5-vuotias...
Täytyy tuo Prismakin tarkistaa.
Vinkkejä otan silti ilolla vastaan vielä!
Viivi
http://shop.hm.com/fi/?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_BAB_OVE
Lisäksi jesper&juniorista kannattaa kurkata jos mahdollista.
http://www.reima.fi/products/group83.aspx
Reimalla on fleecehaalareita, koot alkaa kyllä harmittavasti vasta 68cm..
http://www.kidscorner.fi/vauvat.php
tuolta löytyy parikin mallia
meillä oli kevät vauvalla lindeksilta ostettu harmaa fleecehaalari, lisäksi saatiin kinderit merkkinen valkoinen ihana ohuempi fleece haalari, hupussa ihana pupun korvat :D
Voi tietysti olla, ettei ole enää, mutta jos noita on jäänyt päivien jälkeen myymättä, niin kannattaa sieltäkin katsastaa.
Kävin kanssa pari päivää sitten prismassa ja siellä taisi olla parikin erilaista fleesehaalaria, en kyllä ohikulkumatkalla kattonu hintoja. Ajattelin ihan samaa meidän vauvelille:)
Kaipaisin tosiaan alle 60 senttistä pukua.
H&M:n on ehkä vähän liian ohut tarkoitukseensa. Lisävaatimuksena muuten olisi vielä se, että ainakin lahkeet saa käännettyä " kiinni" .
Viivi
TinyZonessa oli Espritin haalareita alessa 20¿ josta sai vielä ekstran -10% Tilasin juuri eilen meille sinisen ja punaisen kun en ole IHAN varma kumpi tulossa....
Itse en kyllä suosittele ostamaan kokoa 56 ellei vauva ole keskonen tai muuten tosi pieni. Tuo koko on käytössä niin vähän aikaa, että kannattaa harkita esim. 62cm haalaria,jota voi käyttää pidemmälle syksyyn saakka.
Meillä HM:n ruskea fleecehaalari koossa 50-56 meni vielä puolivuotiaalle! Puolet lapsista kun kuitenkin kasvaa sen nollakäyrän miinuspuolella.
mutta kun sitä kuitenkin tarvitaan jo melkein heti, niin en tykkää pukea vauvaa vaatteisiin johon hukkuu.
Ja jotkut 56 senttiset vaatteet tosiaan ovat aika reiluja, ja menevät kyllä hivenen pidempään.
Viivi
oli niitä ruskeita teddykarva haalareita newborn osastolla. Bongattu viikolla paikallisesta Lindeksistä
kapphallista esikoiselle ostettu haalari 56cm. se on 3kk mahtunut molemmille lapsilel :) ensin hihat ja lahkeet käännettynä, sitten avonaisina