Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka suuren osuuden nettotuloistanne laitette asumiseen? Entä autoon?
Kommentit (3)
Iaina 19%
sähkö 4%
vakuutus 4%
muu (jäte, vesi vero) 3%
asuminen kokonaan 30%
auto 15%
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asumiseen (sähkö, vesi, talon vakuutukset, kiinteistövero, jätemaksut) menee noin 200 e/kk.
Asustellaan miehen kanssa maalla omakotitalossa.
Vielä ei talolainaa ole, mut sitten kustannukset kyllä nouseekin.
Kahteen autoon uppoaa sitten varmaan loput rahat...
Alue: Aihe vapaa
autoon bensat + huollot eli keskimäärin 200 euroa kuussa.