Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vähän outoa käytöstä mieheltä? OV

Vierailija
22.02.2008 |

Tutustuin vuoden vaihteessa erääseen mieheen. Hän piiritti minua lomamatkalla ja oli jatkuvasti kimpussani, kinusi yhteistietojani. Olemme pitäneet yhteyttä, muttemme tavanneet. Hän lähettää viestin/sähköpostin ehkä kerran kahdessa viikossa. Puhuu miten ei saa minua päästään, eikä ole ikinä tuntenut mitään tällaista. On pyytänyt minua luokseen, risteilylle, yhteiselle lomamatkalle, konserttiin, vaikka mitä... MUTTA, siis ei juurikaan käytännössä pidä minuun yhteyttä. Jos laitan viestin, hän vastaa kyllä siihen heti. Mutta jos en viestitä, voi hyvin mennä pari viikkoa ja hänestä ei kuulu mtiään. Ja hän ei muka saa minua mielestään.. HMM.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olette?

Vierailija
2/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä koska itse laittelet mitään harvoin, ei mies halua ahdistella sinua ettet vaan pelästy hänen luotaan, ethän ole edes suostunut hänen kanssaan noille treffeille mitä hän on ehdottanut, ehkä se lannistaa, aika hyvin silti jaksaa toivoa kun on vuoden odotellut eikä ole lopettanut. Miksette tapaa?

Vierailija
4/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nämä tapaamiset mitä hän on ehdottanut, ovat tulevaisuudessa, en ole mistään kieltäytynyt.

ap

Vierailija
5/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen niistä kahden viikon päästä. Mutta jotenkin mies ei mielestäni vaikuta kiinnostuneelta vaikka niin väittää ja hän aloitteenkin teki. Minä olen viestitellyt hänelle paljon tiheämmin, nyt olen antanut miehen tehdän aloitteen ja niitä tulee tosi harvoin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi