Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako teitä naiset se, että miehet löytävät tiukan pillun ja perhe

Vierailija
02.12.2008 |

jota rakastan yli kaiken, mutta minulla onkin asiat hyvin, minulla on se isomelainen ja mieheni mielestä minä olen se tiukka.... ja meillä on lapsi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätetään saman tien? Naiminen ja hekuma on tärkeintä. Voisitteko itse kuvitella jättävänne koko perheen, jos löytyy isomelainen mies? Tuo seksipalstan ketju, joka on keikkunut siellä kuukausia..

Vierailija
2/11 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sen isomelaisen kun halusin perheen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei ole sellainen. Meillä on muitakin arvoja, vaikka kyllä kun kaksi lastakin oon synnyttänyt ja kolmannen kohta, niin eipä tuossa alapäässä merkittävää muutosta ole tapahtunut.

Vierailija
4/11 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivaan parisuhteeseen kuuluu aika paljon muutakin. Pääasiassa sitä muuta, mutta onhan tietysti seksikin tärkeä osa sitä.

Vierailija
5/11 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin voi minusta etsiä sen uuden naisen.

Vierailija
6/11 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätin perheeni kun petin tiukan kanssa", "rakastajatar on 19 ja aivan ihanan tiukka", "voi kun vaimo löystyi synnytyksessä ja ei enää tunnu miltään"

Onko se vain treenattava itsensä kuntoon, että saa miehensä pidettyä itsellään? Entä jos ei jaksa tai on masentunut..? Mies etsii lukiolaistytön..! Miehillä on valta ja voima. Ne rupsahda ja löysty, ei tule raskausarpia tai riipputissejä. Voi valita aina jonkun nuoren ja lapsettoman, jota panna. Tai hankkia Thai-tytön, Venakon...

ap

Vierailija
7/11 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätin perheeni kun petin tiukan kanssa", "rakastajatar on 19 ja aivan ihanan tiukka", "voi kun vaimo löystyi synnytyksessä ja ei enää tunnu miltään"

Onko se vain treenattava itsensä kuntoon, että saa miehensä pidettyä itsellään? Entä jos ei jaksa tai on masentunut..? Mies etsii lukiolaistytön..! Miehillä on valta ja voima. Ne rupsahda ja löysty, ei tule raskausarpia tai riipputissejä. Voi valita aina jonkun nuoren ja lapsettoman, jota panna. Tai hankkia Thai-tytön, Venakon...

ap

Taitaa kuitenkin olla aika harvassa noi idioottimaisesti ajatteleva ukko. Meilä jopa mies sanonut, että kaikki tuntuu paremmalle lapsein syntymien jälkeen.

Tuollasissa tilanteissa miehen ylä, sekä alapäässä se ongelma on, ei naisen alapäässä. Joten ihan sama se minulle on mitä yksi pinnallinen mies ajattelee=)

Oma mise sentään vierellä viiden lapsen, ja 15 yhteisen vuoden jälkeen ja jaksaa vieläkin kehua seksiämme.

Vierailija
8/11 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia miehiä... No, ei meillä onneksi. Tosin panostetaankin omaan avioliittoon ja seksielämäänkin. Ei niin, että seksi olisi tärkeintä maailmassa, mutta yksi niistä tärkeimmistä onnellisen avioliiton avaimista kuitenkin. Meillä on kolme lasta ja yhteisiä vuosia on takana 19.

Vierailija
9/11 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän friikki minä olen, kun kelpaan kahden lapsen äitinä oikein hyvin lapsettomalle miehelle? Olen kuulemma kaikin puoli oikein ihana. Ja minä jätin aviomieheni (en lapsiani) tuon miehen takia sen takia, että hänen kanssaan tunsin ja tunnen edelleen itseni ensimmäistä kertaa elämässäni oikeasti onnelliseksi.

Vierailija
10/11 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkaa kotonakin - ei siinä muut houkuta;)

Vierailija
11/11 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi