Ei ole ero kaukana =(
Mies sanoi, ettei olekaan ikinä minun kanssani tiennyt mitä tosi rakkaus on! Olemme olleet yhdessä 13 vuotta, joista 10 naimisissa. Lapsiakin on viisi. Kai se sitten on niin, että hän on viimein löytänyt sen oikean naisen. Rakastaa kuulemma tätä, ei se voi enää olla mitään ihastusta tai rakastumista, kun ovat vehdanneet selkäni takana yli vuoden.
Tästä en selviä
Kommentit (7)
niin aina parempi. Kyllä niiden honeymoon loppuu lyhyeen kun ukkos alkaa maksaa sulle elareita korkeimman mukaan
Ihmettelen miten mies tekee viisi lasta kanssasi, jos ei muka ole rakastanut sinua. En usko tuota, mutta o n nyt ilmeisen hullaantunut tyihon naiseen.
Se on pakko vaikka kuinka pahalta tuntuu. Parempi että miehestäsi pääset eroon mahdollisimman pian jos hän kerran on tuota mieltä tosissaan ja pääset rakentamaan uudelleen omaa elämää lapsiesi kanssa.
Minkä ikäisiä lapset ovat? Alta kymmenen kaikki kuitenkin? Voisiko kuitenkin olla myös että mies vaan kaipaa lapsetonta elämää kun teillä on tainnut olla viimeiset kymmenen vuotta pikkulapsihulinaa koko ajan? Jos näin on niin tilanne on vielä pelastettavissa mutta silloin parisuhteelle on varastettava aikaa ja keskityttävä siihen.
Aika hyvin arvasit. Pikkulapsiaikaa on tosiaan ollut se 10 vuotta. Eikä mies ole siihen paljon osallistunut. Nyt tilanne on se, että heidän suhteensa on katkolla, muttei mies tunnu pääsevän siitä yli. Yritämme siis pelastaa vielä tämän liiton. Harkinta-aika loppuu maaliskuussa, sitten en tiedä mitä teemme. Mies pystyy aivan hyvin elämään kanssani, vaikkei kuulemma tunne minua kohtaan mitään. Emme riitele, pystymme puhumaan kaikesta ja hän osoittaa helllyyttäkin enemmän kuin aiemmin. Minä selviän, kun en liikaa ajattele asioita. Mutta kun kerran tulee tosiasiat mieleen, niin taas menee monta päivää aivan hukkaan. Olen kertakaikkiaan pihalla kaikesta eikä huvita tehdä mitään muuta kuin pakolliset ruuat perheelle.
Ehkä pitäisi vihdoin mennä jonnekin puhumaan tästä omasta olosta. Vaikeaa!
Se on pakko vaikka kuinka pahalta tuntuu. Parempi että miehestäsi pääset eroon mahdollisimman pian jos hän kerran on tuota mieltä tosissaan ja pääset rakentamaan uudelleen omaa elämää lapsiesi kanssa.
Minkä ikäisiä lapset ovat? Alta kymmenen kaikki kuitenkin? Voisiko kuitenkin olla myös että mies vaan kaipaa lapsetonta elämää kun teillä on tainnut olla viimeiset kymmenen vuotta pikkulapsihulinaa koko ajan? Jos näin on niin tilanne on vielä pelastettavissa mutta silloin parisuhteelle on varastettava aikaa ja keskityttävä siihen.
että kuitenkin pääsisitte vaikeuksien yli ja perhe säilyisi.
Jos ei onnistu, niin voimia. Miehen on todellakin paljon helpompi aloittaa uusi elämä kuin sinun. Näin se vain valitettavasti on.
vuosi on toisaalta lyhyt aika jos meinaa perheen perustaa, toisaalta helkkarin pitkä aika sinun kannaltasi. Hitto. Hankala tilanne kaikille, sinulle ja lapsille. Tosiasiassa on niin että pakko hyväksyä ne faktat että jos toinen on oikeesti lähössä niin ei sitä voi estää. Helposti katkeroituu pitkäksi aikaa ja on vaikea suodattaa asiat. Niin kävi minulle. Mutta uskomatonta, löysinkin itse uuden onnen ja sillä tiellä olen. En haikaile enää menneeseen. Sinun tarinasi on omasi ja ajan kanssa näet mitä elämä tarjoaa. Toivottavasti parasta sinulle.