Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tykkäätkö ottaa mieheltäsi suihin?

Vierailija
11.04.2008 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran (hääyönä) yrittänyt, mutta mulle tuli oksennusrefleksi ;) Mutta tykkään hyväillä sitä suullani, en siis " loppuun saakka" , vaan silleen esileikkinä.

Vierailija
2/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vakituista " salarakasta" tulee imettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun näkee miten mies nauttii.

Vierailija
4/19 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa siitä itse hirveästi kiksejä mutta nautin kun mies nauttii siitä niin kovasti.

Vierailija
5/19 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerrasta on iäisyys, vuosia. Jostain syystä ajatus suuseksistä on alkanut ahistaa mua, eikä sitä enää meillä harrasteta.

Vierailija
6/19 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa kun tiedän että mies nauttii.

Vierailija
7/19 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupeaa aina oksettaamaan, siis refleksinä.

Vierailija
8/19 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana tuottaa nautintoa toiselle.

Vierailija
9/19 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinosta sellasta pissaputkea suuhuni tunkea. Hyi.

Vierailija
10/19 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vain ilman flavouria. Heti kun sieltä pulpahtaa pisara, pitää lopettaa, koska se on sitten niin pahanmakuinen. Eli loppuun asti en pysty menemään.

Vierailija
11/19 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä pulpahti aina muutaman sekunnin välein sitä pahanmakuista ja -hajuista, joten nuoleskelu loppui aina lyhyeen. Nykyisellä menee monta minuuttia ennen kuin mitään tulee. :)

- 15

Vierailija
12/19 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun ne ensimmäiset nuolemiset ja sen upottaminen suuhun on kivoja, mutta pidemmän päälle suu väsyy (mieheni vehje on paksu) ja se sperma suussa ei ole erityisen ihq. Otan silti suihin aina välillä, koska tiedän että mieheni tykkää siitä tosi paljon.

Vierailija
13/19 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehellä asiat arvojärjestyksessä!

Pakko uskoa, että jotkut todella elävät kyrpänsä kautta.

Vierailija
14/19 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä osa esileikkiä sekä minulle että miehelle. Pidän siis myös siitä, että mies nuolee mua.

Mutta hygienia on todella tärkeää, joten pidämme molemmat paikat putipuhtaina ;)

Vierailija
15/19 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin kiihottaa.

Vierailija
16/19 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me molemmat tykätään antaa suuseksiä - on todella ihana katsoa kun mies voihkii nautinnosta.

Vierailija
17/19 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siis siksi kun näen (ja kuulen) että mies nauttii, muuten en tykkäisi. Meillä vain ei pitkään aikaan ole ollut jaksuja harrastaa minkäänlaista seksiä. Vauvan (5kk) aikana tasan kaksi kertaa. :( Pitäisi kai ryhdistäytyä... Jotenkin on vain tottunut siihen että iltapusun jälkeen aina ruvetaan vain nukkumaan. Varmaan ne halutkin pikkuhiljaa kasvaisi jos siihen antaisi mahdollisuuden.

Vierailija
18/19 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä että saan tuottaa nautintoa mutta en todellakaan pidä niistä limaisista suolaisista touhutipoista. Pyyhin välillä kädellä pahimmat pois ja taas voi jatkaa. Suuhun asti en lastia ota.

Mukavinta on löytää miehen mielestä se parahin kohta ja ottaa se käsittelyyn.

Vierailija
19/19 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä miehen mielipide. Ottakaa nyt ihmeessä suihin silloin tällöin. Muutoinpa sitä hakee muualta. Ja sepä on helppoa. Ja mieluiten loppuun saakka. Saatte olla varmoja, että haemme sitä muualta, jos homma ei onnistu nykyiseltä. Sitä sanotaan pettämiseksi.

Asia on vaan niin, että pitää ymmärtää että sinulla on tasan yksi elämä. Jos puolisosi ei pidä sinua tyytyväiseni, miksi tuhlaat elämääsi. Lapset, ok, ero silti parempi. Seksin pitää olla hyvää, on turha kuolla tyytymättömänä.

Nykyiseni nainen tyydyttää minut ihanasti vaikkakin lapsia julmetusti. Ja vastapalvelukseksi teen mitä pystyn ja osaan. Tuon esim. kukkia. Ja siivoan ja sellaista. Ja koetan aina saada hänelle orgasmin, joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi