Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?

Vierailija
11.04.2008 |

Ja kuinka iso osa siitä on " sääliseksiä" , eli miehen aloitteesta annat lopulta säälistä/päästäksesi eroon vonkaamisesta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Välillä kahden viikon välein, välillä joka toinen päivä. Tällä viikolla on pitänyt kiirettä ;)

Juuri näin meilläkin (tosin ilman tuota vikaa). Välillä menee useampi viikko, välillä peuhataan peräkkäisinä päivinä. Yleensä viikkojen taukoihin ovat osasyypäitä minun kuukautiseni ja jommankumman jokin vaikka flunssa.

Vierailija
22/28 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä en jaksa innostua ja silloin annan miehelle hyvää suuseksiä. En säälistä vaan siksi, koska rakastan häntä ja tiedän kuinka tärkeää seksi hänelle on.

Mutta kyllä sen 3x viikossa minä teen aloitteen, mies sitten 1-4x viikossa (ja joskus tulee kyllä torjutuksi..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä teen aloitteen melkein aina, eli sääliseksiä ei koskaan. Miestä ei kyllä ole vaikeaa houkutella mukaan... Kyllä mä saatan tehdä itsekin aloitteen vaikka ei niin hulluna eka tekis mielikään, musta se on vaan ihan kiva tapa pitää suhde kunnossa. ;)

Vierailija
24/28 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uusioperhe ja kolmas lapsi tulossa. Ei ole tarvinnut sääliseksiä jaella, minä olen vähintään yhtä aktiivinen kuin mieheni. Seksi on ihanaa.

Vierailija
25/28 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan joka päivä ja joskus parikin kertaa päivässä. Sitten joskus menee kuukausi niin, että pari kolme kertaa tulee sekstailtua. Normaalisti rakastellaan kuitenkin noin 2 kertaa viikossa.

Onneksi meillä on samanlaiset libidot mieheni kanssa. TÄstä asiasta ei siis koskaan ole riitoja/mökötystä. Kyllä toinen voi " antautua" toiselle, vaikkei juuri sillä hetkellä niin mieli tekisikään ja toisen tekee. Kyllä si sitten kuitenkin loppujenlopuksi on aikas perhanan mukavaa puuhaa ;)

Vierailija
26/28 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin on ollut ihan alusta asti, ei ollu mitään honeymoon-kautta. Ollaan molemmat tyytyväisiä.

Vierailija
27/28 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kalu puutuu tollaisesta hinkkauksesta" . Aika paha! Yleensä täällä niin tylsiä juttuja (vaikka yrittää olla hauskoja), niin nyt kyllä oli hupisen hauska!

Meillä kolme lasta, joista vanhin 8 vee ja nuorin 2 vee ja kaikenlaisia kausia on ollut. Tällä hetkellä seksi maittaa meille paremmin kuin koskaa, en tiedä mikä on tullut, mutta ehkä se on tämä 35 vuoden ikä ja itsevarmuus. Vartalonikin on taas paremmassa kunnossa kuin 8:aan vuoteen, joten silläkin ehkä osansa!

Vierailija
28/28 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta sanoa kuin että vit.. säälittävää jos täytyy harrastaa sääliseksiä. Miksi helv.. olla yhdessä, jos seksistä osa on sääliseksiä..? Täytynee mielestäni kaikkien ymmärtää että, loppujen lopuksi kaikki makaa mädäntyneenä paskana maan alla. Miksi siis et ottaisi elämästäsi kaikkea irti, häh? Lasten vuoksi? Kasvata kauniisti, mutta elä silti. Tästä 50v eteenpäin, sinua ei ole ollut olemassakaan, miksi siis pingotat. Kasvata lapsesi, tyydytä miehesi ja itsesi ja jos ei onnistu, niin lähde vitt.. mutta miksi helv.. pitäisi elää ei tyydyttävässä liitossa. Ja helv..ei jaksa kuunnella..lasten vuoksi. Kyllähän lapsetkin huomaa ettei homma toimi, helv..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi