Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin tyttö sai nimekseen Pippa Amalia :( Säälittää pieni tyttörukka

Vierailija
11.04.2008 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä oli hauska pilakuva. Vauva oli saanut jonkun tuollaisen nimihirvityksen ja rääkyi kirkossa täyttä huutoa. Sit seuraava kuva oli että kylläpäs toi meidän Becca-Henrietta Hippi Amalia nukkuu nyt suloisesti. Mitähän se siellä kirkossa rääkyi niin kovasti. :DDDD

Vierailija
2/14 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien maailman lasten nimien tarvitse olla jokaisen mielestä maailman kauniimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmminä minä minä minä minä minä

minä minä minä minä minä minä minä

minun ego minä minä minä minä minä

Vierailija
4/14 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kissaeläimen nimi, ei ihmisen!

Vierailija
5/14 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt miltä toi mahtaa kuulostaa kun äiti huutaa lastaan esim. puistossa? Mahtaa aika moni kuulla vähän väärin ja saa kyllä monesti vielä tankata omaa nimeään :(

Vierailija
6/14 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei samantien voi antaa reteästi Pimppaa ja Munaa?

Vierailija
7/14 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/14 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koska Pippa ei mielestäni ole ollenkaan kamala nimi, ihan kiva. Se on samaa sarjaa Pepin kanssa.

Vierailija
9/14 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Suomen nimivalvonnassakin vikaa, jos tuollaisia lasta herjaavia nimiä päästetään läpi. Vaikka vanhemmat eivät älyäisi mielleyhtymiä, nimilaki sanelee tarkkaan, mikä on ok ja mikä ei. Ihmettelen, miten moinen nimi on voinut mennä läpi. Vai onkohan ap oikeasti vain provo...?

Vierailija
10/14 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lempinimenä. Ei kuulosta mitenkään pahalta.

Vierailija
11/14 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on naapurustossa oikein suloinen 6v poika. Ja aina kun hän törmää pihalla näihin muutamaan noin 8v poikaan tulee heti, että jahas se on pierukin ulkoilemassa. Eikä minusta Pietu periaatteessa huono nimi ole kuten ei tuo Pippakaan, mutta just tämä miten helposti ne voi vääntää lapselle kurjaksi.

Vierailija
12/14 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että NAAPURIN tytöstä on kyse. Ei heilläkään varmaan kovin montaa naapuria ole, joten on helppo huomata kuka heidän perhettään täällä haukkuu... :(

Vierailija
13/14 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei ole oikeasti naapuri, vaan esim puistotuttu mutta feikkasi sen verran ettei jää kiinni.

Vierailija
14/14 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri antoi juuri lapselleen nimeksi Fanni. Ihan yhtä tyhmä nimi kuin Pippa. Vaikka Pippa sentään on kansainvälinen, eikä rivo muuta kuin ruotsiksi. Fanni taas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän