Naapurin tyttö sai nimekseen Pippa Amalia :( Säälittää pieni tyttörukka
Kommentit (14)
Ei kaikkien maailman lasten nimien tarvitse olla jokaisen mielestä maailman kauniimpia.
Mmmmminä minä minä minä minä minä
minä minä minä minä minä minä minä
minun ego minä minä minä minä minä
Miettikää nyt miltä toi mahtaa kuulostaa kun äiti huutaa lastaan esim. puistossa? Mahtaa aika moni kuulla vähän väärin ja saa kyllä monesti vielä tankata omaa nimeään :(
Miksei samantien voi antaa reteästi Pimppaa ja Munaa?
Siis koska Pippa ei mielestäni ole ollenkaan kamala nimi, ihan kiva. Se on samaa sarjaa Pepin kanssa.
Kyllä on Suomen nimivalvonnassakin vikaa, jos tuollaisia lasta herjaavia nimiä päästetään läpi. Vaikka vanhemmat eivät älyäisi mielleyhtymiä, nimilaki sanelee tarkkaan, mikä on ok ja mikä ei. Ihmettelen, miten moinen nimi on voinut mennä läpi. Vai onkohan ap oikeasti vain provo...?
siis lempinimenä. Ei kuulosta mitenkään pahalta.
Meillä on naapurustossa oikein suloinen 6v poika. Ja aina kun hän törmää pihalla näihin muutamaan noin 8v poikaan tulee heti, että jahas se on pierukin ulkoilemassa. Eikä minusta Pietu periaatteessa huono nimi ole kuten ei tuo Pippakaan, mutta just tämä miten helposti ne voi vääntää lapselle kurjaksi.
että NAAPURIN tytöstä on kyse. Ei heilläkään varmaan kovin montaa naapuria ole, joten on helppo huomata kuka heidän perhettään täällä haukkuu... :(
Tai sitten ei ole oikeasti naapuri, vaan esim puistotuttu mutta feikkasi sen verran ettei jää kiinni.
Kaveri antoi juuri lapselleen nimeksi Fanni. Ihan yhtä tyhmä nimi kuin Pippa. Vaikka Pippa sentään on kansainvälinen, eikä rivo muuta kuin ruotsiksi. Fanni taas...
siinä oli hauska pilakuva. Vauva oli saanut jonkun tuollaisen nimihirvityksen ja rääkyi kirkossa täyttä huutoa. Sit seuraava kuva oli että kylläpäs toi meidän Becca-Henrietta Hippi Amalia nukkuu nyt suloisesti. Mitähän se siellä kirkossa rääkyi niin kovasti. :DDDD