Miksi ihmeessä sitä on miehen exästä mustasukkainen??? Outo pää... =)
tai en nyt oikeestaan mustasukkainen, jotenkin se vaan vieläkin välillä inhottaa. Olen siis ihan hyvissä väleissä tämän ihmisen kanssa ja heidän erosta on jo vuosikausia ja ihan ennen minua ovat eronneet että en ole mitenkään heidän suhdetta rikkonut jne...
Välillä tulee sellasia kausia että ahdistaa se että exä on olemassa jne... =(
Kommentit (6)
eikö ole kiva, että miehesi on kelvannut muillekkin kuin sinulle? ja jos joskus teette yhdessä lapsia niin eikö ole kivaa, että lapsillanne on jo isosisaruskin olemassa? suotta siitä ex.ästä otat paineita...kyllä heidän vauva-arki on varmaan ollut tosi rankkaa ja sinun kanssa on paljon kivempaa :)
Eikä ole koskaan ollut mitään exän kanssa sen jälkeen, kumpikaan ei ole toisetensa perään ahikailleet jne, mutta silti välillä joku tuolla pistää ja muistuttaa, että mies on jotain muutakin joskus rakastanut... (mies on minusta tosi mustasukkainen enkä ole kosaan saanut edes mainita exieni nimiä, enkä kuitenkaan ole ennen miestäni oikeastaan edes pitkää aikaa kenenkään kanssa seurustellut).
ap
niin ei voi edes uskoa tuota mitä jotkut aina taroaa " lohduksi" , että sun kanssa se on kuitenkin nyt. No niin kai onkin, kun ei sitä exäkään enää saa.
Ja entäs joku semmoinen teini-iän ihan ensimmäinen rakastuminen, joku kenestä mies on haaveillut ja masturboinut haaveillen siitä tytöstä, ehkä vähän joskus uskaltautunut kotibileissä koskemaan ja pussaamaan...
Mua rassaa tollaset ajatukset.
onhan se toisaalta harmi, että ne ex:ät jää kauniina ajatuksena miehen mieleen ja me nykyiset olemme vaan niitä tylsiä vaimoja jotka nalkuttaa kaikesta :) ex:ät muistetaan niin ihanina, mutta tuskin muistetaan kuinka seksikkäitä me nykyiset oltiin kun tavattiin 20-vuotta sitten :) on se niin väärin
mutta sillein kivalla tavalla. minusta on kiva että miehellä on ex-tyttöystäviä joista voin olla vähän mustis (vaikka mitään syytä ei tietenkään ole) varsinkin seurustelun alussa olin pakahtua uteliaisuudesta ex-tyttöystäviin liittyvissä asioissa. nyt kun yhteistä taivalta on takana jo 8-vuotta niin en enää niin jaksa keskittyä ex:iin. silti niistä puhuminen saa mukavan pikkuisen mustasukkaisuuden tunteen pintaan :)