Te pariskunnat, jotka ETTE osta toisillenne mitään joululahjoja?
Miksi näin teette ja oletteko aina näin tehneet? Ostatteko sitten muuten jotain miehellenne esim. ex tempore? Vai ettekö koskaan yllättä puolisoanne?
Me ostelemme emmekä aio ko tapaa lopettaa varmaan koskaan. Minusta on ihana antaa miehelle jotain pientä. Rahaa meillä ei ole liikaa, mutta ei se silti estä meitä ostamasta edes jotain. Ja voihan se lahja ihan hyödyllinenkin olla.
Kommentit (24)
varsinkaan jouluna. Tai mies on sitten joskus ostanut minulle, mutta itse en aina ole ostanut, kun on sovittu, ettei osteta. Itse en edes halua koruja tms. lahjaksi, kun en niitä juurikaan käytä. Meille lahjat eivät ole joulussa pääasia, vaan yhdessäolo ja tunnelma.
Nyt olen menossa viikonloppumatkalle (mies maksaa) ennen joulua, joten en todellakaan odota, että mieheni enää joululahjaa ostaa. Itse tosin taidan matkalta jotain pientä hänelle ostaa. Kunpa keksisinkin jotain vähemmän hyödyllistä...
sitten kuitenkin mainitaan sukat ja suklaa tms. Eikö niitä mielletä lahjoiksi kun ne ovat niin tavallisia tai halpoja?
Onko lahja sitten vasta lahja kun se on maksanut paljon tai on jotain erikoista?
ainakaan sellainen minkä ostaisin miehelle. Voisin tietysti haluta jotkut megakalliit stay-upit tms :)
Miehen mielestä paras jouluruoka on kinkku, joten taidankin kääräistä sen hänelle pakettiin :) Saan varmaan ne jälkiruokasuklaat itse lahjaksi.
Me mennään ensi vkonloppuna kihloihin ja sormuksiin menee aika muhkea summa. Siinä meille lahjaa kerrakseen :-)