hei mammat!! nyt olisi tilaisuus auttaa köyhiä lapsiperheitä..
Jos joku osaa sanoa tarpeeksi hyvät perustelut, miksi juuri SINÄ tarvitset Joulurahaa, kerro se tähän ketjuun. ehkäpä joku hyväsydäminen ihminen auttaa juuri sinua!
ps. Itse olen mukana!
Kommentit (6)
Kaikki apua tarvitsevat eivät valitettavasti saa sitä 70 lahjakorttia...
mutta kaikki apu on kuulemma mennyt jo muille.. .
Minulla olisi lahjoittaa mm. keinuheppa (perinteinen malli) ja parkkitalo.
Varmasti jotain muutakin kivaa ehjää löytyisi.
Mutta innolla seurailen taustalla, josko ketju kehittyy johonkin suuntaan! Tsemppiä!!
Ps. Huijareita ei ole vielä tullut vastaan, mutta sangen mielenkiintoinen tapaus kylläkin, joka kertoi minulle nälkää näkevistä lapsistaan ym. Sitten kun juttelin enemmänkin tapauksen kanssa, kävi ilmi että hänellä oli YKSI lapsi- jonka etä-äiti oli!! "Kurjuudesta" huolimatta tällä äidillä oli myös talo (kyllä, ihan okt) täynnä koiria (eikä mitään sekarotuisia rakkeja nekään)...valitti vaan kuinka elämä on kohdellut kurjasti.
Hän on kolmen pienen lapsen yksinhuoltaja ja rahaa ei juurikaan ole.
hän asuu ahtaassa kaksiossa äiden muksujen kanssa ja säälittää ihan kun ystävättärelläni ei ole juurikaan rahaa.. luulen , että hän ei saa edes kunnon joulua järjestettyä itselle saatikka lapsilleen. surettaa niin hänen puolestaan.
jos joku ihana ihminen haluaa kerryttää kassaa minun kanssani, niin ota yhteyttä minun sähköpostiini. bingo2008@wippies.fi