G: Haluaisitko ruskeat silmät?
Kommentit (40)
Valitsin miehenikin ruskeiden silmien takia, koska halusin lapsilleni ruskeat silmät. Valitettavasti kaksi ensimmäistä on sinisilmäisiä, mutta kolmannen kohdalla onnisti ja hänellä on maailman kauneimmat ruskeat silmät : )
Ne ovat minusta tavalliset, sieluttomat ja tekee ihmisen ulkonäöstä tunkkaisen ja raskaan.
Minusta kuulas on kanis.
Aikuisena siniset silmät viehättävät enemmän, varsinkin juuri tummaan tukkaan yhdistettynä, kuten äidilläni.(Jolla on muuten luonnostaan tummansiniset silmät)
Itselläni on hailukan siniharmaat joissa rusehtavia täpliä, en tykkää, vaan olen tottunut niihin.
tuikkivat, sädehtivät, kauniit ja lempeät.
Suuret mantelin muotoiset silmät ovat mieleeni, mielellään pitkillä ripsillä varustettuna. Pienet silmät eivät miellytä, oli väri mikä hyvänsä.
koska ruskeat silmät näyttävät siltä, kuin naisen pupillit olisivat laajentuneet äärimmilleen. Ja katseessa se merkitsee mielenkiintoa.
minulla on mustikansiniset mutta joskus kyllä haluaisin että ne ois tummanruskeat (ei hailakat) taikka syvän vihreät. Mutta en pidä hailakoista sinisistä silmistä, ne tuo kalan mieleen ja muistan yhden tyypin joka oli psykopaatti sillä oli sellaset hailakat (hienosti sanottuna jäänsiniset) ja pullistuvat silmät, hui!
Vaan tärkeämpää kuin väri on se, että silmissä on eloa ja ilmettä. Jos ihminen hymyilee ja katsoo tuikkivin silmin, näky ei voi olla muuta kuin kiva.
Vierailija:
ei luonnostaan ole. On vain sinisiä, en ole ikinä nähnyt tummansinisiä silmiä, enkä usko, että sinullakaan on vaikka niin väittäisit.
Itselläni vihreät silmät. Miehellä ja toisella lapsella ruskeat (toisella siniset). Ruskeasilmäinen saa aina kaiken huomion Suomessa, kun taas sinisilmäinen miehen kotimaassa Etelä-Euroopassa.
Sinisävyisiä silmiä (joihin siniharmaatkin lasketaan) on maailmassa vain alle 2%:lla. Ruskeat ne vasta tylsät ovat...
" Siniharmaat on ehkä tylsimmät..."
Ruskeista silmistä on vaikea nähdä pupilleja ja joskus tulkita mielenliikkeitä.
varsinkin pikkutyttönä niitä ihasteltiin kovastikkin. nyt aikuisena ne ei ole enää niin super kivat kun kaikki teini-pissikset ostelee ruskeita piilareita joten multakin usein kysytään, että onko mulla ruskeat piilarit. se on tosi ärsyttävää. katsokaapa huviksenne sellaisa parikymppisiä likkoja...jokatoisella on nykyään tummanruskeat silmät. ja oikeasti todella harvalla suomalaisella on tummanruskeat.
toivoin että eden joku lapsistani saisi siniset silmät ja niin kivasti kävikin. ensimmäisellä on aivan tummanruskeat ja toisella tummansiniset :) kivaa
Vierailija:
Vierailija:
ei luonnostaan ole. On vain sinisiä, en ole ikinä nähnyt tummansinisiä silmiä, enkä usko, että sinullakaan on vaikka niin väittäisit.
Minulla on tasan tummansiniset silmät, samoin veljelläni.
tyytyväinen vihreisiin silmiini. :)
Voi pojat, että oli vientiä! Jengi kehui mun sänkykamarisilmiä jatkuvasti. Sitten tapasin etelä-Eurooppalaisen mieheni, jonka äiti alkoi itkeä ilosta, kun riisuin tummat piilarini. =) Ja vaaleilla mennään nykyään...
Olen tottunut omiin sinisiin silmiini, joten en. Mutta ruskeat silmät ovat kauniit!
siis tummanruskea, tummanvihreä, tummansininen, hailakanvärisistä en pidä
niin ja itselleni haluaisin tummansiniset silmät, sen kauniimpia ei ole olemassa
Mulla on tummanruskeat hiukset mutta siniset silmät. Eteläisessä Euroopassa olen kuullut, että tummia hiuksia ja sinisiä silmiä pidetään eksoottisena ja kauniina yhdistelmänä, mutta näin suomalaisena tykkäisin enemmän ruskeista silmistä.