G: Haluaisitko ruskeat silmät?
Kommentit (40)
minun mielestä ruskeat silmät ei näytä miltään... tosiaan kuin pelkät napit.
Tämä on täysin rehellinen mielipiteeni, en ymmärrä miksi ruskeita silmiä ihannoidaan. Ilmeisesti siksi, kun ovat Suomessa suht harvinaiset. Ne ovat todella niin mitäänsanomattoman sieluttomat.
sitten tajusin sinisten silmien kauneuden. Ah, niin kirkkaat ja kimmeltävät ja tuikkivat. Kuin tähdet taivaalla.
kuin tumma aukko, se ruskea kohta.
ei luonnostaan ole. On vain sinisiä, en ole ikinä nähnyt tummansinisiä silmiä, enkä usko, että sinullakaan on vaikka niin väittäisit.
Mutta kai se on vähän siitäkin että mihin on tottunut... Itselläni tosin vihreät silmät.
ne ovat kyllä kauniit, mutta viidellä ja puolella miljardilla ihmisellä on ruskeat silmät. En halua olla tavis.
Ei ruskeissakaan vikaa, mutta minä pidän enemmän näistä ;)
Ja tosiaan tummansinisiä silmiä ei saa kuin optikkoliikkeestä...
Itselläni on juuri sellaiset :)
Täytyy kyllä sanoa, että sellaiset veden (=ei minkään) väriset silmät on ehkä kamalimmat...siis sellaiset kalansilmät, joissa ei ole yhtään väriä.
Isälläni on aivan tummansiniset silmät. Ja voisi sanoa että musta tukka. Äidilläni ruskeat. Mun silmät ei ole yhtä tummat kuin isällä.
ja todella kirkkaat. Hyvin tasaisen väriset.
Ruskeat on ehkä vähiten kivoimmat...
sieluttomat on aika hyvä vertaus. Nättävät joltain ainostaan vaalean tukan kanssa
Aina olen saanut kuulla kehuja silmistäni ja välillä jotkut naiset ovat tunnustaneet olevansa kateellisia (humalapäissään vain tietysti).
Vierailija:
Aina olen saanut kuulla kehuja silmistäni ja välillä jotkut naiset ovat tunnustaneet olevansa kateellisia (humalapäissään vain tietysti).
Tätä tapahtuu todella usein :) Ja miehet kehuvat seksikkäiksi.
t. toinen ruskeasilmäinen
suuret ruskeat silmät ovat kauneimmat! siniset usein hailakat,yöks.
Molemmilla vanhemmillani ruskeat silmät, mulla valitettavasti siniset
Mulla on ruskeat silmät. Lapsena kuulin paljon juttua " nappisilmistäni" . Ovat aika isot, teevatia hieman pienemmät ja todella tummanruskeat. Pienenä olisin tahtonut vihreät silmät, mutta vanhemmiten olen alkanut tykätä silmistäni. Toisella tyttärelläni on ihan kirkkaansiniset silmät, joten mun toinen alleeli on sinisilmäinen. :)