Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäiletkö miehesi pettävän sinua?

Vierailija
11.04.2008 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina töissä

Vierailija
2/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen luulis tarvivan muita kun niin tiheesti haluaa multa. (Ja saa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa

Vierailija
4/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain baaripanoista en ole ihan varma.

Vierailija
5/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ollut ihan aina töissä, mutta kummasti ne työpäivät venyi ja venyi kun oli luonani ;) ja ruokatunnitkin vietti mun kanssa usein :)

Ja entäs ne päivät kun olikin sairaslomalla :)

Höh, oli se kyllä ihanaa aikaa toisaalta silloin kun nyt ajattelee...

Vierailija
6/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parina päivänä viikossa tekee lyhyemmän päivän ja niinä päivinä me ehdimme viettää aikaa yhdessä kunnes taas hänen on kiltisti mentävä kotiin perheensä luo. Puoliso ei epäile mitään.

Vierailija
7/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin tyhmää ookkaan.

Vierailija
8/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku tulee leijumaan tänne jollain suhteella varattuun mieheen

eikö teillä mitään muita saavutuksia ole? ihan oikeasti, jos ite pettäisin tai olisin pettäjän kanssa niin pitäisin kyllä turpani siitä kiinni, ei siinä mitään hienoa ole, eikä ylpeilemistä.

Vierailija
9/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jätti lopulta vaimonsa, mun takia :)

Vierailija
10/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin mieskään epäile mun pettävän, mitä kuitenkin teen=)

Vierailija
11/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa vuodessa. Koskaan en näköjään toivu siitä kerrasta jolloin hän sen todella teki : (

tuosta jo 8vuotta.

Vierailija
12/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun elämäni siihen loppuisi vaikka pettäisikin. ei varmaan kivalta tuntuisi mutta enköhän siitä selviäisi. elämässä(ni) kun on niin paljon muuta mietittävää kuin että pettääkö toinen vai ei.

Vierailija
13/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eläisi suhteessa, jossa joutuisin epäilemään pettämistä. Mielummin sitten olisin yksin.

Vierailija
14/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmuuden vuoksi silloin tällöin salaa tekstarit. Mun omalla työpaikalla on nimittäin niin paljon miehiä, joilla on avioliiton ulkopuolinen suhde, että olen alkanut olemaan varuillani.

Vierailija
15/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän myös että voi lopettaa muutamana päivänä viikossa aikaisemmin työt ja mies tietää myös et nukun aina kun se tulee töistä, niin en seuraa kovin tarkasti sen töistä kotiin tulemisia, ainoastaan jos tulee " kovin myöhään" kyselen.

Vierailija
16/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei mun elämäni siihen loppuisi vaikka pettäisikin. ei varmaan kivalta tuntuisi mutta enköhän siitä selviäisi. elämässä(ni) kun on niin paljon muuta mietittävää kuin että pettääkö toinen vai ei.

Vierailija
17/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka roikkuu vuosikaudet varatussa äijässä, ja nielee kaikki " nyt ei voi just erota kun lapset on pieniä/ vaimo on niin väsynyt/ anopilla on migreenikohtaus/ mitä ikinä.

Kun yleensä noissa jutuissa lopulta se kakkosnainen tajuaa tulleensa todella pahasti kusetetuksi, ja äijä sen kuin vaihtaa uuteen hoitoon, joka taas on valmis uskomaan mitä vaan.

Vierailija:

eli jätti lopulta vaimonsa, mun takia :)

Mut sitä en kyllä tajua, että jollain ämmällä on niin huono itsetunto, että se, että mies jättää vaimonsa sun takias, on joku naurun asia. Olen itsekin ollut tilanteessa, jossa olen rakastunut mieheen, jolla on vielä edellinen suhde olemassa, eikä se musta ainakaan mitenkään kivaa ollut, vaikka nyt ollaan kyseisen miehen kanssa oltu jo 6 vuotta yhdessä.. Mutta ehkä se empatiakyky ei ole kaikilla kovinkaan kehittynyt.

Vierailija
18/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kakkosnaikkonen. No, tutkimusten mukaan kakkosnaikkonen haluaa että mies jättää perheensä, mutta mies ei yleensä jätä perhettään, jos jättää tulee hyvin usein katumapäälle. Nainen sen sijaan saattaa jättää miehensä, eikä yleensä tule takaisin.

Vierailija
19/19 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan etäsuhteessa tällä hetkellä ja yön pimeinä tunteina saattaa joskus tulla vainoharhaiseksi.

Tuskin se pettää. Se on niin huono valehtelemaan, että jäisi varmaan heti kiinni :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi