Muita joilla lapset sairastelleet KOKO syksyn?
Meillä ei ole lapsi nähnyt tervettä päivää syyskuun jälkeen. Kaikkea mahdollista infektiota koko ajan.. olen aivan puhki poikki. Oma sydän oireilee kun ei saa levätä. Mies auttaa minkä voi mutta hänen on töissä käytävä.. itse pätkätyöläisenä voin jäädä työttömäksi sitten ja menettää satoja euroa kuussa lasten sairasteluiden takia... mistä apua...
Kommentit (5)
Homeongelmia on ollut aika paljon kouluissa ja päiväkodeissa.
Home aiheuttaa kaikenlaisia infektioita.
Itse altistuin homeelle vuosia ennen kuin tajuttiin mistä oli kyse. Sairastin jatkuvasti flunssaa, poskiontelontulehduksia...
Joka viikolla on ollut ainakin yhden päivän sairaana kuumeessa ja pääkivussa. Opettaja vihjaili, että olisi psyykkistä oireilua, mutta saako sillä lailla kuumeenkin aikaiseksi? Lääkäri oli sitä mieltä, että on ollut vain harvinaisen huono tuuri ja lapsi on saanut ihan tavallisia virusinfektioita peräkkäin. Minä olen onneksi äitiyslomalla oleva opettaja, joten lapsi ei jää oppimisessaan jälkeen. Rasittaa tämä silti sekä lasta että muuta perhettäkin.
Meillä ollaan nyt oltu vähän aikaa terveenä. Sitä ennen sairastettiin pari kuukautta putkeen. Oli flunssaa, korvatulehdusta, poskiontelotulehdusta, enterorokkoa ja sitten aloitettiin kierre alusta.. Kolmen lapsen sairastuessa peräkanaa ei armoa anneta. Mutta meillä tosiaan nyt hyvä vaihe, kyllä se vielä teillekin tulee!
Meillä on 3 lasta ja kun yksi parantuu niin toinen sairastuu. Ei mitään vakavaa mutta pientä nuhakuumetta koko ajan. Ja me vanhemmatkin ollaan kipeinä.
On ollut parit mahataudit, enterorokko, korvatulehdusta ja flunssaa. Alkaa kyllä väsyttää vaikka onneksi ei vaikuta ansioihin tai siitähän sen kotihoidontuen saa...