Johanna Tukiainen uskoo malarian parantuneen rukouksen voimalla
Kommentit (11)
Kunnon uskoon tulo voisi tehdä tuksulle ihan hyvää...
jokainen saa uskoo mihin tahtoo.
kyllä osottaa "pienimunasuutta" täällä arvostella. Suorastaan säälittää tollaset.
P.S. en oo uskovainen, tässä käyny mielessä erota kirkosta
harmi vaan että tämä jumalan armolahjan saanut ei olekaan kelvollinen uskovaksi koska meikkaa, strippaa, yms.
Se siitä uskovaisten suvaitsevaisuudesta. Taas nähtiin että oikeat uskovat ovat ensimmäisenä kivittämässä...
Ihmetekoja tapahtuu koko ajan, mutta kaikki eivät vain halua uskoa sitä.
Jumalalla ei todellakaan ole ranking-listaa, kuka Hänelle on tarpeeksi hyvä. Kaikkea hyvää Johannalle valitsemallaan tiellä!
Sinähän se itse olet uskovat tuomitsemassa eli kivittämässä yhden ihmisen perusteella..!
eiköhän ne ollu ne lääkkeet ja muu hoito, minkä voimalla parani. Että vaikka ei olis lääkitty, ja olis tuksu kotona maannu, ni hengissä olis selvinny, kunhan vaan olis muistanu rukoilla. Miettikää ny vähä.
Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
Eiköhän se malarialoisio kuollut siihen järkyttävään alkoholimäärään, joka veressä jylläsi...
Vakavaan malariaan sairastunut Johanna Tukiainen on tiistaina päässyt kotiin Auroran sairaalasta, kertoo 7 Päivää -lehti verkkosivuillaan.
"Olen jo tosi hyvässä kunnossa, lääkäritkin ovat ihmetelleet, miten nopeasti olen alkanut kävellä ja kuinka hienosti motoriikka toimii", Tukiainen sanoo.
Tukiainen sairastui malariaan taannoisella Gambian-matkallaan. Vakavaksi yltynyt tauti vaati hoitoa teho-osastolla, ja kaikkiaan Tukiaisen sairaalareissu kesti yli kuukauden päivät.
Tuoreessa Seiskan blogissaan Tukiainen kertoo lähteneensä Afrikkaan ilman malarianestolääkitystä, koska häntä ei millään tavalla etukäteen informoitu taudin vaaroista.
"Olen matkustanut ympäri Aasiaa ja muita maita, eikä koskaan ole tarvinnut jotain rokotusta", Tukiainen kirjoittaa.
Hän myös sanoo kuulleensa lääkäreiltä, ettei kyseisen tyypin malariaan olisi estolääkitys auttanut. Paranemista hän kuvailee "ihmeeksi".
"Olen täysin varma siitä, että Jumala paransi minut. Rukouksen voima on ihmeellinen", Tukiainen kirjoittaa.