Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä retrovaatteita Tampereella

10.04.2008 |

tai lähistöllä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sellainen retroa myyvä liike kyllä puuttuu Tampereelta täysin (huhuu, innokkaat yrittäjät... :) )! Nanoukissa on Molo Kidsin vaatteita pieni valikoima, Halosella ei ole ollenkaan lastenvaatteita.

Vierailija
2/8 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin ko. vaatteisiin tutustua lähemmin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Tampereella Me&I jälleenmyyjä/myyjiä. Syyskaudella oli vain yksi, mutta nyt keväällä taitaa olla useampikin. Yhteyden saat Me&I-sivujen kautta tai voin myöskin antaa ystäväni, joka toimii myyjänä, yhteystiedot vaikka s-postiisi.

Ihania vaatteita ovat ja tänäkin keväänä liian monta vaatetta, jota en voinut vastustaa ;)

Vierailija
4/8 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita vaan yhteystiedot minulle. en kylläkään ihan heti pysty pitämän kutsuja kun muutto tulossa ja vauvakin syntyy kesänkorvalla, mutta syksyllä sitten ihan varmasti...

artbox ät wippies.fi

Vierailija
5/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täällä Treella juuri taida ole mitään esim. tanskalaisia releitä myyvää liikettä. Nanoukissa Koskarissa on jotain Moloa vai Malaa. Sitten on tuo perus Lindex- Kappahalli-osasto. Onneksi on sentään nettikaupat keksitty :)

Vierailija
6/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinne tullut IdaT:tä?

Vierailija
7/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ainakaan koskaan nähnyt Treen Halosella lastenvaatteita tahi -kenkiä. Vai onko mulla jäänyt joku kulma siellä tutkimatta :)

Vierailija
8/8 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ei ole ihan retroa mutta tanskalaista. Sain sieltä itse ystävällistä palvelua tilatessani joten varmaan saattavat kuunnella asiakkaiden toiveita.