Mistä retrovaatteita Tampereella
Kommentit (8)
Itse haluaisin ko. vaatteisiin tutustua lähemmin ;)
On Tampereella Me&I jälleenmyyjä/myyjiä. Syyskaudella oli vain yksi, mutta nyt keväällä taitaa olla useampikin. Yhteyden saat Me&I-sivujen kautta tai voin myöskin antaa ystäväni, joka toimii myyjänä, yhteystiedot vaikka s-postiisi.
Ihania vaatteita ovat ja tänäkin keväänä liian monta vaatetta, jota en voinut vastustaa ;)
laita vaan yhteystiedot minulle. en kylläkään ihan heti pysty pitämän kutsuja kun muutto tulossa ja vauvakin syntyy kesänkorvalla, mutta syksyllä sitten ihan varmasti...
artbox ät wippies.fi
Eipä täällä Treella juuri taida ole mitään esim. tanskalaisia releitä myyvää liikettä. Nanoukissa Koskarissa on jotain Moloa vai Malaa. Sitten on tuo perus Lindex- Kappahalli-osasto. Onneksi on sentään nettikaupat keksitty :)
Mä en oo ainakaan koskaan nähnyt Treen Halosella lastenvaatteita tahi -kenkiä. Vai onko mulla jäänyt joku kulma siellä tutkimatta :)
Vaatteet ei ole ihan retroa mutta tanskalaista. Sain sieltä itse ystävällistä palvelua tilatessani joten varmaan saattavat kuunnella asiakkaiden toiveita.
Juu sellainen retroa myyvä liike kyllä puuttuu Tampereelta täysin (huhuu, innokkaat yrittäjät... :) )! Nanoukissa on Molo Kidsin vaatteita pieni valikoima, Halosella ei ole ollenkaan lastenvaatteita.