Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa mukavaa käydä eilen kylässä naapurissa...

Vierailija
10.04.2008 |

Ei olla ennen muuta kuin moikat vaihdettu pihalla jos sitäkään. Olen aina pitänyt naapurin pariskuntaa vähän ylimielisinä lapsineen. Saimme kyläilykutsun heidän lapsensa synttäreiden merkeissä ja päätettiin mennä käymään kun lapsemme ovat samanikäisiä.

Ja yllättäen ilta oli tosi kiva! :) Mukavia ihmisiä, samanoloisia kuin mekin. Ehkä pitivät meitäkin aiemmin ylimielisinä, kun kumpikin odotti että morjestaako tuo vai ei ja sitten kumpikaan ei morjestanut. Mukavan fiiliksen jätti myös, kun huomasin että olivat todella panostaneet iltaan. Olivat laittaneet kahvipyödän nätiksi ja tarjottavaa oli montaa sorttia. Ekstraplussaa sai aivan puhtautta kiiltelevä vessa :) Inhoan kyläpaikoissa sitä, että vessaa ei ole putsattu, mutta tuolla kyllä siis hanakin oli kiillotettu niin ettei ollut sormenjälkeäkään ja käsipyyhe oli puhdas ja kuiva.

Jäi hyvä fiilis ja lapsetkin ystävystyivät.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun naapuri yllätti mut todella nolosta tilanteesta. Jotenkin karisi kaikki jäykkyydet pois siinä.

Vierailija
2/4 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun naapuri yllätti mut todella nolosta tilanteesta. Jotenkin karisi kaikki jäykkyydet pois siinä.

alasti sidottuna takapihan koivuun pelkät stay-upit jalassasi ja suupallo suussasi kun naapuri tuli paikalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroit tämän :)

Mukava lukea välillä onnistuneista ja positiivisista jutuista.

Vierailija
4/4 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jutella naapurin rouvan kanssa ja myöhemmin hän tunnusti mulle ajatelleensa mun olevan vähän ylpeä, mutta todenneensa nyt mun olevankin ihan jees ja rento:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi