G: pituutesi ja painosi? Oletko tyytyväinen mittoihisi?
Itse olen 173 cm ja painan 62 kg. Ihan tyytyväinen olen.
Kommentit (39)
174 cm ja 89 kg
[...] olen raskaana ihan loppuviikoilla. Normaalipainoni on 64 kg [...]. Hurja urakka vain, kun tietää, että on sellaiset 25 kiloa karistettava jotain vuodessa.
Kun vauva ja istukka ym tykötarpeet ovat syntyneet ja raskauden aikana lisääntynyt verimäärä normalisoitunut, olet automaattisesti karistanut sellaiset 6-8 kiloa. Jos et ole syönyt ihan valtavasti, niin ei tuo kaikki painonlisäys välttämättä ole pelkkää läskiä, vaan nesteturvotusta, joka sekin häviää itsestään raskauden jälkeen.
Olen ihan tyytyväinen. Enemmän voisin painaa jos saisin jostain lihasta, mutta sitä kun ei tule millään vaikka kuinka treenaisin ja söisin enemmän, joten tyydyn olemaan tällainen
Synnytyksestä aikaa 3viikkoa, vielä muutama kilo imetyksellä pois niin olen mitoissa ennen raskautta. Muuten olen nytkin tyytyväinen, tuo maha vain vielä pullottaa:)
Raskauden jäljiltä jäi 6kg ja ne aion pudottaa pois. Sitten olen tyytyväinen.
Olen tyytyväinen, vaikka olen aina ajatellut, että 60 kg olisi sopiva paino minulle. Olen kuitenkin painanut 63 kg jo iät ja ajat, joten tämä on varmaan sitten minun "ihannepainoni". :)
ja käynti carl ludwigilla paransi tietyt muodot. Olen nyt TODELLA tyytyväinen vartalooni!
5-8 kg pois vielä ja olen tyytyväinen. Minun pitäisi painaa 40kg, mikäli tuo 110 pois painosta olis ihannepaino. Siis se sopii nk. normaalikokoiselle naiselle.. ;D Olen painanut 42kg viimeksi teini-ikäisenä, joka oli niin vähän että menkat hävisivät.
En ole tyytyväinen. Haluaisin painaa 60.
150 cm ja vajaa 42 kg. Sivuhuomautuksena sanon, että olen raskaana kolmannella kuulla. Ihan tyytyväinen olen.
Painoa ehkä tullut vähän liikaa 15 kg, normaalipaino on noin 52, 53 kg, SIIHEN olen tyytyväinen.
mitä nyt näitä "arvoja" katsoo niin likimain puolella (ellei jopa useammalla) pituuden kaksi viimeistä ovat samat kuin paino.. Eli 1[b]60[/b]cm ja [b]60[/b]kg tai ainakin melko lähellä.. ja silloin ollaan jo löllön puolella (ellei sit ole tiukkaa lihasta aerobiccaaja yms. jota kyllä epäilen vahvasti)
Viisi kiloa pitäisi vielä pudottaa...vauva on jo 4 kk vanha ja luulin, että olisin tässä vaiheessa jo normaalipainossani, mutta eipä se enää näin 36-vuotiaana tapahdukaan itsestään.
Tarttis varmaan lopettaa suklaalla mässäily :-0
Ja olen TODELLA tyytyväinen kroppaani.. :) Vuosi sitten painoin 30kg enemmän.
Hoikkaa musta tuskin koskaan saa, timmiä vielä vähemmän enkä koskaan tule esiintymään bikineissä, mutta uskokaa mammat vain, mun on nyt ihana olla mä! :)
mitä nyt näitä "arvoja" katsoo niin likimain puolella (ellei jopa useammalla) pituuden kaksi viimeistä ovat samat kuin paino.. Eli 1[b]60[/b]cm ja [b]60[/b]kg tai ainakin melko lähellä.. ja silloin ollaan jo löllön puolella (ellei sit ole tiukkaa lihasta aerobiccaaja yms. jota kyllä epäilen vahvasti)
Epäilyttävää ettei tämä kirjoittaja kertonut mittojaan... ;)
Itse en ole tyytyväinen, 164 ja 57. 5-6kg pois!
Myönnän, että kun olen normaalimitoissani 158 cm / 55 kg, olen aika reitevä ja persevä. Onneksi kuitenkin läskit ovat asettuneet "oikeisiin kohtiin", eikä ole mahaa tai jenkkakahvoja.
Matkaa on kuitenkin esim. Madonnan kroppaan suorastaan valovuosia.
Oon 163 ja 57-59kg. Eli ihan liikaa! Ennen raskautta painoin 51-53kg, sinne tahtoisin takaisin, mutta kun ihminen on niin laiska ja tyhmä ja saamaton!
Ihan tyytyväinen olen. Voishan sitä vähemmänkin painaa. Tai olla ainakin kiinteempi. Lähinnä pelkään sitä että miten käy kun lakkaan imettämästä. Nyt syön kuin hevonen ja tuntuu että toi imettäminen vie hyvin energiaa.
Realistisesti 5 kg pois, niin olisin vallan tyytyväinen. 10 kg jos lähtisi ja saisi pysymään poissa, niin en ollenkaan valittaisi, mutta vähempikin riittää. Teinivuosista on tullut 15 kg lisää, mutta en näe mitään järkeä siihen pyrkimisessä. Aikuisen naisen vartalo vaan on erilainen.
Nykyisissäkin mitoissa tunnen itseni normaalikokoiseksi ja painoindeksi on normaalin rajoissa.