G: pituutesi ja painosi? Oletko tyytyväinen mittoihisi?
Itse olen 173 cm ja painan 62 kg. Ihan tyytyväinen olen.
Kommentit (39)
10 kiloa pois niin olen normaali.
naisella sopiva paino on 110 pois pituudesta. silloin ei ole laiha eikä lihava, vaan sopiva.
Vai tarkoittaako nuo vastaukset, ettette ole tyytyväisiä kokoonne?
jos halutaan pudottaa.
vääntää rautalangasta ap:lle
Mä olen 158 cm ja painan 56 kg, olen tyytyväinen siihen. Jos painaisin 48 olisin tosi anorektisen näköinen. Tiedän sen koska alimmillaan painoni on ollut 52 ja olin tosi laiha.
Ihan tyytyväinen olen, vaikka pari lisäkiloa oikeissa paikoissa ei tietty haittaisi. :)
Montako aikuista taloudessanne asuu?
Entä montako lasta ja minkä ikäisiä?
Mikä asumismuoto käytössä (rakennus, vuokra vai oma)?
Paljonko neliöitä?
Mikä lämmitysmuoto?
Paljonko lämmityskustannukset ovat kuussa?
Paljonko matkaa työhön?
Paljonko matkaa kauppaan jossa eniten asioitte?
Montako autoa käytössä ja jos ei ole niin millä liikutte?
Paljonko on perheenne ruokakustannukset kuussa?
Syöttekö lihaa, minkä verran suunnilleen?
Miten lajittelette jätteet?
Ihan ok, kunhan tää vauva vaan syntyisi, niin eiköhän ne lukemat siitä taasen kaunistu.
Laskettuaika siis oli ja meni vaan vauvasta on kaiketi mukavampi köllötellä kohdun lämmössä kuin nauttia ihanasta joulukuun sateesta ;)
EN TODELLAKAAN OLE!!!
Selitykseni on se, että olen raskaana ihan loppuviikoilla. Normaalipainoni on 64 kg ja siihen olen melko tyytyväinen, sitten olen kokoa 38-40, vähän valmistajasta riippuen. Nyt kokoa 44, eikä kyllä naurata. En ole tottunut olemaan tankero.
Toinen lapsi nyt. Ekasta jäi 10 kg, raskauduin melko pian ekan jälkeen uudestaan, joten en edes silloin ajatellut laihduttavani takaisin normaalimittoihin. Mutta nyt kyllä ajattelen. Hurja urakka vain, kun tietää, että on sellaiset 25 kiloa karistettava jotain vuodessa. Mutta ei auta. Jos ei heti saa niitä pois, en usko, että koskaan lähtevät kilot pois.
Etuna se, että on ikänsä ollut aiemmin hoikka ja nyt kilot tulleet odotusten myötä. Mutta kyllä ärsyttää olla tällainen punkero...
Haluaisin olla 10 cm pidempi, tunnen itseni kääpiöksi.
Vatsanahka täytyisi saada kiristettyä tai leikattua pois raskauden jäljiltä. Painoon kyllä tyytyväinen!
tavoitepaino 62kg, eli en ole täysin tyytyväinen
olen 172 cm ja painan 67 kg. En ole tyytyväinen, sillä vuodessa olen lihonut 4 kiloa. Joulun jälkeen olen päättänyt ryhdistäytyä ja pyrkiä takaisin 64-kiloiseksi, joka on ihan OK paino minulle.
Ihan ok. Painon kanssa ei ongelmaa, läskien kanssa vaan lähinnä. :D
Olen kyllä tosi tyytyväinen - kävin tätä varten vaa'alla ja olin iloisesti yllättynyt siitä etteivät viimeaikaiset karkki-orgiani olekaan tämän enempää vaikuttaneet painooni! Ikää on 40 v.
jatkuvasti mielessä, että pitäisi laihduttaa. Pitäisi...
ja juu, olen tyytyväinen tähänkin, mutta toki voisin painaa vaikka 52 ja se olisi se ihan minimipaino mulle:)
Ihan tyytyväinen