Te joilla pers-seksi herattaa angsteja, olkaa hyvat ja jattakaa kommentoimatta juttuihin joissa sita naisen omasta halusta esiintyy
se on tullut selväksi että nainen ei saisi sitä haluta ja siitä kiihottua vaan naisen on silloin oltava hehtohalli alapäältään ja vielä tunnotonkin sieltä.
Puhumattakaan miehestä joka tykkää takapuoleen panna, sehän on tietty homo.
Plääääääääääääääääh!!!!
Kommentit (8)
Edelleen, mielipiteen vapaus on toki olemassa mutta kun sitä mielipidettä ei aina kysytä vaan kerrotaan vaikkapa omakohtaisesta kokemuksesta ja haluista. SILTI kaltaisesi tuomaan torvijäykkikset katsovat asiaksensa tunkea niitä angstejaan mukaan.
Vois tehdä kunnon persepano sullekin terää.........
Mistä lähtien miehet ovat käyttäneet tamponeja?
mutta leikitään toki että olet mies joten vielä pahempaa, olet siis homofoobikkokin kaiken tuomitsevaisuutesikin lisäksi.
Siitä taas päästään siihen kuinka olet sivistymätön moukka homofobiasi vuoksi.
" Toivomme kaikkien keskustelijoiden noudattavan foorumeilla hyviä nettitapoja.
Palstoille ei kaivata ivaa, haukkumista, ylenpalttista kiroilua, asiattomia linkkejä, monistamista eikä tarkoituksellista loukkaamista."
Em. on lainaus palstan säännöistä.
Jos ei kestä toisten eriäviä kommentteja sortumatta haukkumiseen, voi tämänkin sivuston kommentit jättää vaikka kokonaan lukematta.
jos jotakuta loukkaa niin paljon se, että kaikki eivät pidä pepun rassaamista superhienona juttuna. Itsekin olen peppuseksiä kokeillut kahden miehen kanssa, mutta kun ei. Eihän se muna edes mahdu sisälle, vaikka kuinka olisi liukkaria. Tai no mahtuisihan se, jos mies väkisin pitäisi kiinni ja työntäisi sen väkivalloin sisään minun tuskanhuudoistani välittämättä. Kun jo sormikin siellä tekee kipeää.
Kun omat kokemukset ovat mitä ovat, niin on vaikea ymmärtää, että joku haluaa sitä ja jopa nauttii siitä. Kyllähän siinä väistämättä tulee mieleen, että onko toisilla jotenkin löysempi persreikä, jos itsellä tosiaan jo se yksi sormi siellä sattuu.
Ei kyllä kärsi edes sormea työntää perseeseen, sattuu niin pirusti joten en voisi kuvitellakaan, että mieheni työntäisi kyrpänsä sinne. Jokaisella on erilainen anatomia.
sehän johtuu siitä kun se sulkijalihas on tahdosta riippumaton ja ei anna periksi jos ei ole rento ja itse halua peppuseksiä....(lihaksia kaksi ja toinen tahdosta riippumaton ja toinen tahdonalainen.
Pikkuhiljaa kun on monia kertoja hyväilty anuksen aluetta ja paaaaljon liukkaria ja oma suuri kiinnostus asiaa kohtaan ja luottamus mieheen jonka ei todellakaan ole väkisin ujuttanu minun tuskanhuudoistani välittämättä mitään sisääni (miettikääs nyt ekaa kertaakin kyllähän sekin sattui, ainakin itse muistan polttavan kivun tunteen kun neitsyyden menetin...)
Mies tosiaan työnsi tai oikeastaan tunnusteli kalullaan ehkä millin kerrallaan ja kas kummaa pääsikin sitten sisään jossa ei edes liikkunut aluksi... ja voin sanoa että hyvältä tuntuu (sitten kun se lihas rentoutuu ja ei ole jännityksessä jolloin ei edes tulitikku menisi sisään ilman tuskaa) peppuseksi on tosi nautinnollista ja intiimiä, yksikin peppuseksi oli kyljittäin niin hellää rakastelua ettenpä ole sellaista tuntenut monesti tavallisessa...
Tämä on minun mielipiteeni ja kokemukseni ja olen sitä mieltä että peppuseksi vaatii molemmilta taitoa mutta kun sen oppii niin se on molemmille ihanaa , meillä sitä ehkä kerran parissa kuussa...
Aloittaja varmaan tarkoitti sitä että jos kuka tahansa kysyy jotain peppuseksiin liittyvää niin se tuomitaan hyvin herkästi ja ei voida uskoa että jotkut tosiaan nauttivat siitä.
Jos joku kysyy suuseksistä jotain niin ei sitä niin herkästi tuomita.
Netistä löysin erittäin asiantuntevan artikkelin peppuseksistä joka kantilta... kun muistaisin mistä, olikohan joku seksuaaliterapeutin
palsta ... koetan sen etsiä...
Sen voisi lukaista niin varmasti saisi moni tietoa jos sitä tästä aiheesta kaipaa...
Kaikkiin niihin viesteihin joihin haluan. Eikös tämä ollutkaan mielipidepalsta? Mitä mielipiteen vaihtoa se on jos kaikki hymistelevät joo- joota? Pankoot jotkut vaikka pölynimuria jos tykkäävät, ja tehkööt omalla kropallaan mitä lystäävät. Se koira älähtää jne.