Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ole koskaan kiinnostunut facebookista. nyt vilkaisin ja kysyisin:

Vierailija
10.04.2008 |

siisn jos liityn mukaan, onko pakko olla kuva itsestäni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki puhe siitä on jo loppunut - siis normaalielämässä?

Minä en ole mukana, joskus miettinyt, että pitäisikö, vaikka ei kuulosta mun jutulta. Ainakin yksi ' ystävä' jo menetetty, koska hän ei enää viitsi käyttää mitään muuta kommunikointivälinettä

Vierailija
2/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi liittyisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla mun inhokeilla on jotain 375 kaveria ja itsellä muutama, ja kaveripyyntöjä ei meikäläiselle satele. Tulee ihan yläastefiilis taas!

Vierailija
4/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt facebookista vanhoja ystäviä vuodelta 1985!!

Olemme tavanneetkin ja hauskaa oli :-)

On myös kiva nähdä miltä lukioaikaiset kaverit näyttävät ja mitä heille kuuluu..

Mulla on pelkkää hyvää sanottavaa facebookista. Ja tosiaan, itsestään ei tarvi näyttää yhtikäs mitään jos ei halua!

Vierailija
5/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jäikö yhteen kertaan. Mun kokemukseni jo ilman facebookia on, että luokkakokouksia yms voi järjestellä ja niissä aina todeta, että olipa kiva nähdä ja pitäis nähdä useammin, mutta käytännössä, kun nykyiset elämät ei enää kohtaa, jää yhteydenpito kuitenkin vähitellen taas asteelle soitto korkeintaan kerran vuodessa lähinnä velvollisuudesta.

Vierailija
6/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei enää vaahdota siksi,e ttä varmasti suurin liittymisaalto meni syksyllä ja silloin oli joka lehdessä juttua aiheesta " mikä ihmeen facebook" , nyt ihmiset jo enimmäkseen tietävät mistä kyse. Huomasin myös että silloin syksyllä tuli enemmän kutsuja kaiken maailman hömppään, niihin testeihin ja visoihin jne. Nyt on rauhoittunut, itse käytän sitä sähköpostin tapaan ja sitten seurailen vähän niitä statuspäivityksiä, joista aina joskus tulee hauskoja keskusteluja kaukaisempienkin tuttujen kanssa.

Niillä sun inhokeilla on 375 kaveria, koska ovat rasittavia tyrkkyjä ja sivuston etiikan mukaan ystäväpyyntöjä ei juurikaan torpata... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä