Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin tyttö meni isänsä kanssa uimahalliin.

Vierailija
09.04.2008 |

Tyttö on 7v. ja oli kuulemma mennyt miesten puolelle!! Siis mitä ihmettä vanhempien päässä oikein liikkuu?? Äly hoi älä jätä...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika täyttää parin vkon päästä 7 v ja ollaan just pohdittu että ei voi mennä pojan kanssa kahdestaan uimahalliin koska en häntä halua päästää yksin miesten puolelle ja toisaalta ei voi oikein ottaa enää naisten puolelle.

Tuossa varmaan sama ajatus että ei olla haluttu päästää yksin naisten puolelle mutta tietysti vähän kiusallinen tilanne.

Vierailija
2/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välistä olen lukenut, että painonsa takia.

Itse en missään nimessä laskisi tyttöäni miesten puolelle tuijoteltavaksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotias on ihan pikkulikka vielä.

Vierailija
4/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että 7 vee näki miesten vehkeitä vai?

vai sitä että ne lähi uimahallin miehet on varmaan kaikki pedofiileja?

mun mielestä 7v on vielä aika pieni, monessa tapauksessa.

jos on alottanut koulun 6veenä niin sitten yleensä jo osaa, mut se on niin yksilöllistä.

mut kiva että sait pienet vapinat.

Vierailija
5/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki niin tai näin, aina menee väärin päin :(

ap

Vierailija
6/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen isähän huolehti siitä hyvin, otti mukaansa ja vahti... osaako se lapsi esim uida hyvin? musta ois paljon huolestuttavampaa jos se menis itekseen jo uimaan ja isä ei ois vielä esim kerenny suihkusta kuin se, että joku yks tyyppi monista tuhansista kokee vetoa alaikäisiin ja jonkun 0,00001 prosentin todennäkösyydellä on sattunut just siihen uima-halliin sinä päivänä.. kyllä mä edelleen luotan miehiin sen verran että useimmat niistä on ihan mukavia isä-pappoja jotka ei 7veen perään haikaile.

Vierailija
7/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole seuraa tai ei yksin onnistu, sitten pitää jättää uintiharrastus odottamaan.

Vierailija
9/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö, että jotkut täällä suomessa, hui kauheeta, saunovat yhessä ihan aikuisiälle saakka... tiedän joitain perheitäkin missä vietetään aikaa kotona ihan ilkosillaan.. tai sit mennään porukalla saunaan tai alasti uimaan... enkä oo kyllä vielä katellu niitten lapsia sillä silmällä... :D

hei ihan kauheeta, jos pitää mennä jenkkityyliin ja epäillä joka ikistä...

Vierailija
10/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole pedofiilinpelosta tai siitä, että aikuiset häpeilisivät omaa kroppaansa lapsen silmissä. Vaan siitä, että lapsen luokkatovereilla ja siinä kieppeillä olevilla on oikeus saunoa ja suihkutella ilman vastakkaisen sukupuolen läsnäoloa.

Vierailija
11/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tiedätkö, että jotkut täällä suomessa, hui kauheeta, saunovat yhessä ihan aikuisiälle saakka... tiedän joitain perheitäkin missä vietetään aikaa kotona ihan ilkosillaan.. tai sit mennään porukalla saunaan tai alasti uimaan... enkä oo kyllä vielä katellu niitten lapsia sillä silmällä... :D

hei ihan kauheeta, jos pitää mennä jenkkityyliin ja epäillä joka ikistä...

Vierailija
12/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen lapsen mieluummin mennä yksikseen, vaikkei välttämättä osaa toimia vielä oikein ja saattaa ehtiä ennen sinua uimaan? 7-vee ei vielä ole täysin luotettava. noh, tapansa kullakin.

Vierailija
13/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää viitsikö ihan totta.

Vierailija
14/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkoko sitä on olla niin estynyt.. uskallatteko liikkua kaduillakaan av-mammat, vai täälläkö vaan pönötätte.. mä en ainakaan jaksa koko ajan päivitellä muitten tekemisiä ja herpaantua jostain pikkulapsesta joka on väärällä puolella seinää...

Vierailija
15/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sun mielestä 7-vuotiaan kroppa on niin eroottinen niin tarjoudu itse sille kaveriksi uimahalliin naistenpuolelle

Vierailija
16/21 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 7-vuotias, kävimme usein uimassa samanikäisen ystäväni ja hänen isänsä kanssa. Aina menimme miesten puolelle, eikä meistä siinä ollut mitään ihmeellistä. Me ainakin oltiin ihan pikkulikkoja vielä silloin. Mä en osannut edes omia hiuksiani pestä, joten ystäväni isä teki sen. En edelleenkään ajattele, että siinä ois ollut jotain pahaa.

On toki eri asia sitten, kun tyttö rupeaa olemaan esimurkku ja muotoja ym. näkymään. Sen ikäistä tyttöä en antaisi viedä miesten puolelle enää ja tuskin suostuis tulemaankaan.

Vierailija
17/21 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 7-v poikani pitäisi laittaa yksin miesten puolelle. Ottaisin hänet mieluusti naisten puolelle, mutta järjestyssääntö kieltää sen. Minusta hän on ihan liian pieni olemaan yksin toisella puolella. Ymmärrän hyvin tuota isää. Pitäisin pieneni mieluummin vierelläni vaikka tuijottelullekin alttiina kuin laskisin yksin liikkumaan ilman valvontaa.

Ja mitä tulee pedofiileihin, niin siskoni joutui kaverinsa kanssa, keskellä sunnuntaipäivää, uimahallissa 10-veenä ahdistelun kohteeksi. Siis juuri sillä kerralla, kun isäni ei päässyt uimaan. Tytöt saivat luvan keskenään mennä, koska isä tiesi setäni olevan hallilla valmennettavansa kanssa. Sillä välin kun setä oli kilparadalla, se hyypiö oli yrittänyt työntää kättään lastenaltaalla tyttöjen uimapukujen alle ja muuta yököttävää. Tytöt meni kauhuissaan karkuun setäni luo, joka juoksi jätkän kiinni ja löi jätkään muutaman avolitsarin pukuhuoneen puolella (ja joutui sitten itse käräjille myös). Isäni maksoi sedän sakot.

Ei, minun lapset ei mene yksin minnekään uimahallissa, edes vessaan.

Vierailija
18/21 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se, että pedofiili tuijottaa ekaluokkalaista tyttöä on varteenotettavampi uhka kuin se, että sama ekaluokkalainen ei ehkä selviä yksin puku- ja suihkuhuoneessa ja löydä huoltajaansa allaspuolelta.

Kun en todellakaan usko että pedofiilejä olisi mitenkään merkittävästi tai että kaikki miehet olisivat sellaisia todellisuudessa, mun mielestä se ongelma on juuri niissä henkilöissä jotka tällaista hirveästi pelkäävät, yli kaikkien muiden pelkojen.

Vierailija
19/21 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisempi tytön on mennä isänsä kans miesten puolelle.

Vierailija
20/21 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kiinotuneita myös pojista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi