Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pirjo Kauppinen, halvaantuminen, portaissa kaatuminen?

Vierailija
09.04.2008 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi todella huono tuuri.

Ihmisenä on hyvin iloinen ja energinen onnettomuudesta huolimatta eikä se lannistanut hänen elämäänsä.

Vierailija
2/15 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan sitkeää Jasmin Koskirantaa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000995078.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävin nosto tosi pitkään aikaan...

Vierailija
4/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin Koskirannan ei tarvitse esiintyä valetoimittajana saadakseen taloudellista hyötyä ja huomiota

Vierailija
5/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullinen tapaus, eikä mitenkään ainutkertaista. Kodeissa tapahtuu paljon tapaturmia, joilla on vakavia seurauksia. 

Vierailija
6/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen joka kerran pyykkien kanssa portaita alas tullessani, että noin voisi käydä minullekin. Tosi surullinen ja järkyttävä onnettomuus.

Vierailija
7/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista!!! Mä mietin tuota ihmistä vAppupäovänä kun vaihdoin lakanoita!!! Ajattelin, että vieläköhän on elossa ja nimeä, että voisin netistä yrittää ettiä tietoa!! Eikös hän juurikin lakanoita vaihtaessaan kompastunut portaissa??

Ja en ollu minä, joka tuon noston tein!

Vierailija
8/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullinen onnettomuus kelle hyvänsä

Vierailija
9/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä tapaus. Häntä mietin minäkin usein, kun pyykkikoria alakertaan raahaan. Lasten en anna edes postaissa peiton/lakanan/pyykkikorin kanssa kulkea vaan oon käskenyt heittää esim likaiset lakanat alas ja mennä sitten itse perässä.

Vierailija
10/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja nää vanhat ketjut kun alkupään kommentoijat on kirjoittaneet viestinsä otsikkoon ja otsikot on tiputettu palstamuutoksessa.

Vierailija
11/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä mietin tosi usein häntä, kun raahaan petivaatteita yläkerrasta tai miten hän nykyään jaksaa. Akuksi sinnitteli toimittaja urallaan, mutta antoi periksi neuropaattisille kivuille. Todella surullinen tarina.

Vierailija
12/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti purkillisen vahvoja kipulääkkeitä ja potslojo. Ei kestänyt enää kärsimystä ja hermosärkyä.

Vierailija
13/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista!!! Mä mietin tuota ihmistä vAppupäovänä kun vaihdoin lakanoita!!! Ajattelin, että vieläköhän on elossa ja nimeä, että voisin netistä yrittää ettiä tietoa!! Eikös hän juurikin lakanoita vaihtaessaan kompastunut portaissa??

Ja en ollu minä, joka tuon noston tein!

Portaissako se niitä lakanoita vaihtoi? Minä olen luullut että punkkaan ne vaihdetaan. Enkä tiennyt sitäkään että niitä vaihtaessa halvaantuisi.

Vierailija
14/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otti purkillisen vahvoja kipulääkkeitä ja potslojo. Ei kestänyt enää kärsimystä ja hermosärkyä.

Mihin hän kuoli?

Vierailija
15/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jotain rajaa. Häpeä ja ole hiljaa.