Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tälläiset Crocsit?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/10 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Targetissa olen nahnyt, nettisivultakin loytyy maksaa vajaa $12. Target on Usalainen Prisma/Citymarket.

http://www.target.com/Kids-Disneys-Cars-Clogs-Red/dp/B000TK406G/qid=120…

-m

Vierailija
5/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuolta Targetista tilata Suomeen?

Vierailija
6/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen on noin 25 tai 26?

Vierailija
7/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuolla targetissa olis muutakin kivaa, mutta ei taida saada tilattua Suomeen?

Vierailija
8/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muut tietävät. Voiko tuolta targetista tilata Suomeen? Ei hyväksy minun postinumeroa tai kaupunkia, haluaisin niin kovasti päästä tilaamaan, kun siellä olisi kaikkea ihanaa...

Vierailija
9/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan tilannut Targetista mitään ja kävin nopsaan katsomassa niin valitettavasti sanovat nettisivuillaan että eivät toimita ulkomaille. Ebay on ihan turvallinen ostospaikka, siellä maksetaan paypalia käyttämällä (eli paypaliin avaat tilin ja voit luottokortiltasi siirtää rahaa myyjän sähköpostiosoitteeseen ilman että myyjä saa tietää sinun luottokorttisi numeroa). AV keskusteluissa olen huomannut monen kysyvän apua englantiin ja aina siellä joku osaa auttaa. Muutenkin suomalaiset ovat niin vaatimattomia, että aivan turhaan arkailevat omaa (ihan hyvää) kielitaitoaan, niin varmasti sinäkin :)

Valitettavasti paylesskään ei lähetä ulkomaille.

Vierailija
10/10 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy yrittää katsoa sitä ebayta. Huutonetistä olen ostanut, mutta kun ei siellä ole tälläisiä ihannuuksia tarjolla. Täytyy yrittää jonkun kaverin kanssa sitä ebayta, mulla kun on oikeasti tosi tosi huono englanti. Tuo paypal maksaminen kuulostaa hyvältä.