Kirjeystävää ja muitakin..? :)
Moikka!
Olen tällainen 24 v. "tuore" äiti ja olen haaveillut jo kauan kirjekamusta kenen kanss vois OIKEESTI kirjoitella...en ole viel sellaista löytänyt, mutta toivottavasti sinulle viel riittäisi aikaa kirjoitella minun kanssa. Huomasin, että viestisi on tullut aikoja sitten, mut tällainen "tuore" mamma ei kaikkea aina huomaa ja nyt olisi tilaisuus, joten tartun onkeen...
Jos tosiaan sinulla viel innostusta alkaa kirjoittelemaan kanssani, niin ota yhteyttä... vaikka tänne palstalle...käyn kattomassa...vaik päivittäin nyt kun olen kotosalla ;)
Kommentit (4)
Tervehdys Hansku!
Olen pian 5 kk kaksospoitsujen äippä Pirkanmaalta. Ikää löytyy mittarista 31 vuotta. Oon sellainen suht aktiivinen tapaus, tykkään harrastaa liikuntaa ja käsitöitäkin on kiva väsäillä.
Mielellään kuule kirjoittelisin kanssasi kaikkea maan ja taivaan väliltä....Ymmärrän hyvin, että meilimaailmassa kirje on piristävä poikkeus, ja olishan se kiva, jos omastakin postiluukusta kirje joskus kolahtaisi :)
Tuntuisko siltä, että haluaisit kirjoitella? Jos tuntuu, laittaisitko tänne meiliosoitteesi niin lähetän sulle mun postiosoitteen? Mulla on meiliosoite koko nimellä, enkä viittis sitä tai postiosoitetta ihan tällai netissä julkaista.
Iloa sulle kevääseen, toivottavasti palaillaan :)
Bleue
Juu tässäpä mun sähköpostiosoitteeni Vampirella1984@jippii.fi Laitahan postia tulemaan ;)
Kiva kun olit ottanut yhteyttä..tottakai mulla on aikaa kirjotella kanssasi,joskus vaan saattaa vastaus viipyä enemmänkin mutta kirjoitan AINA 100% TAKAISIN :) Täs on mun osoite niin voit laittaa kirjettä tulemaan =) tai no laitan kummankin osoiteen,koti että sähköpostin..mulla vaan kone aika sökönä että en kovinkaan usein nyt pääse koneelle enne kuin uus hommataan..on niin pitkän ja monimutkaisen kaavan kautta kirjauduttava windowsiin :/ eli paremmin saat itseasiassa yhteyttä muhun suoraan kotipostiin kirjoittamalla..No jokatapauksessa mun sähköpostioso on : Vampirella1984@jippii.fi ja kotiosoite on:
Hanne Liikanen
Ravikuja 1 b 13
57710 savonlinna
Odotan innolla yhteydenottoasi :)
Olen 24v naisen alku täältä savonlinnasta ja olisi mukava löytää kirjeystäviä täältä?Toki myös hyvän päivän tutut,mese/mailituttavat ovat tervetulleita..mutta se perinteinen kirje jotenkin kummasti piristää ainaisten ikävien laskujen joukossa :)
Meille ei ole mieheni kanssa omaa pikkuista suotu vaikka se on kummankin suuri haave <3
sinä voit olla joko äiti tai vain äitiydestä haaveileva.... :)
ottakaahan yhteyttä !! =)