Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko jos sinulta kysyttäisiin, onko (kaikilla) lapsillasi sama isä?

Vierailija
09.04.2008 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiheetonta utelua tai vihjailevasti esitetty (sinäkin tuollainen epävakaa hutsu) niin sellaisesta voisi loukkaantua, mutta ei tuo minulle mikään arka aihe ole, josta ei saa puhua.

Vierailija
22/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuttu kysyisi niin loukkaantuisin, mutta jos kyselijä olisi joku viranomainen en loukkaantuisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäero on iso ja naimisiin menimme vastan kun esikoinen oli parivuotias. Naimisiinmenoasioista puhuessamme tuttava asiaa tiedustelikin.

Vierailija
24/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. enempi kuin kaksi lasta

b. lapsia joilla selkeästi ikäeroa muutama vuosi (esim pienin joku1v ja vanhin jotain 7v)

Ei voi olla ajattelematta asiaa. Kyllä itseltäkin on monen monta kertaa kysytty, että onko se teidän lapsi teidän molempien esikoinen, ja minusta tämä on ihan ok.

Meillä siis vain yksi lapsi, 1v tyttö - eikä lapsia edellisistä suhteista kummallakaan.

Vierailija
25/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sen takia kukaan ei ole kysellyt :)

Vierailija
26/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ovat sen verran pienellä ikäerolla syntyneet, että tuollaista kysymystä ei ole eteen tullut, mutta jos vaikka yksi perheen lapsista olisi useita vuosia vanhempi tai nuorempi kuin muut, niin en ihmettelisi, jos tuollaisia kysymyksiä tulisi. Itsekin saatan miettiä, jos jossain perheessä on pitkä ikäero lasten välillä, että ovatkohan saman isän lapsia. En tosin ole koskaan tainnut asiaa keneltäkään kysyä, yleensä se tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin kysymättäkin.

Vierailija
27/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani ON sama isä, mutta koska olin vasta 20v esikoisen syntyessä ja lapsilla 5v ikäeroa niin enpä ihmettelisi jos joku asiaa kysäisisi. Mutta ei ole kysynyt. Ja riippuu niin tilanteesta, että loukkaantuisinko. Jos joku tuntematon tai puolituttu vähän nenänvarttaan pitkin kysymyksen töksäyttäisi niin kyllä loukkaantuisin. Jos joku jonka kanssa ollaan enemmän oltu tekemisissä (ja joka ehkä itse olisi yh tai lapsillaan eri isät), kysäisisi, niin olisi ok.

Vierailija
28/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ei, mutta ei sitä nyt vieraiden ihmisten tarvitse kaupassa udella..

Virastot yms. ovat asia erikseen, niissä ihan itse monesti asiasta mainitsen, jos se on oleellinen tieto.

Vierailija
29/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun esikoisesta todellakin huomaa ettei ole samasta miehestä.

Paras tosin on ollut se kun aika monet on kuvitellut että ovat kaikki samasta, antaneet kommentteja että on niin hassua kun esikoinen on tullut niin vahvasti äitiin ja sitten nämä kaksi muuta ovat perineet enemmän isäänsä :)))

Ja esikoilla hiukset, iho ja silmät aivan eri väriä :)

Vierailija
30/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesivät, etteivät voi olla yhdessä, mutta silti halusivat meidät.

Kun ihmiset kuulivat, että mulla on ulkomaalainen isä, kysyivät he lähes poikkeuksestta, että kuka on mun pikkusiskon isä. Mua se ei ikinä haitannut, totesin vain, että ihan on sama isä, kun halusivat kaksi lasta yhdessä...