Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetin teippiviallisesta vaipasta netin kautta reklamaation.

Vierailija
09.04.2008 |

Sain hyvitykseksi yhden pakkauksen niitä kosteuspyyhkeitä. Daily-vaipat oli kyseessä

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

7: teilläkin liberot viallisia...minusta niissä on aika paljon teippivikoja. Harmittaa kun on se juuri sopiva vaippa muuten.

Vierailija
22/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,u...tietysti kaikki ostaa vaan merkin perusteella. Eihän sillä voi olla asian kanssa tekemistä että lapset ovat erimallisia, ihot kestävät eritavoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaan osteta vaippoja sen vuoksi, että miellyttäisivät jotenkin silmää...... Housuihinhan ne kuitenkin tungetaan.

Vierailija
24/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei meillä vaan osteta vaippoja sen vuoksi, että miellyttäisivät jotenkin silmää...... Housuihinhan ne kuitenkin tungetaan.

Vierailija
25/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn puolesta olen monia vaippoja vaihdellut, sen kummempaa eroa niissä huomaamatta...

Ajattelin kyllä halvinta merkkiä pian synyvälle lapselleni käyttää...

Vierailija
26/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä te, että nuo kuvaamanne " Sony-tyypit" ovat typeriä. Te olette typeriä sen vuoksi, että olette kategorisesti (kirjoitustenne mukaan) brandituotteiden vastustajia.

Fakta on se, että suuressa osassa tuotteista ns. brandituotteet eivät suotta ole suosituimpia, sillä ne ovat ihmisten käyttökokemusten perusteella parhaita. Tämä koskee mm. vaippoja omien testieni perusteella tosin vain Dailyja olen halpiksista kokeillut.

Itse ostan sellaisia tuotteita, jotka antavat parhaan hinta-laatusuhteen. Suurin osa näistä on brandituotteita, mutta osa on halpiksiakin ja osa sitten sieltä väliltä. Riippuu ihan täysin tuotteesta ja tuoteryhmästä. Mainituista lääkkeistä esim. en osta Buranaa, koska on olemassa täysin vastaavaa vaikuttavaa ainetta sisältäviä halvempia tuotteita. Sen sijaan lasten haalareissa suosin laatua, kun olen halpoja ja huonojakin merkkejä muksuilla kokeillut.

Oman järjen käyttö on teillekin sallittua. Kuten elämässä yleensä, tuon teidän toiminnan kaltainen antautumien vain tiettyyn ajatteluun on vain tyhmää.

Vierailija:

Samoja tyyppejä, joiden telkun pitää olla Sony, kun Samsung on huonompi/halppis, vaikka samalta tehtaalta tulee, merkki vain vaihdetaan päälle.

Mutta antaa palaa vaan tyhmät rikkaat - et siis sinä 9 ;) tai jotain, käyttäkää niitä satumaisia rikkauksianne Pamperseihin ja antakaa mä arvaan: Reimatec on teillä ihan must..

Vierailija:

Jotkut idiootit maksaa merkistä tuplahinnan. Nää Pampersin ja Buranan ostajat parveilevat myös Stockan hulluilla päivillä kuvitellen ostavansa laatua halvalla...

Jotkut menee halpaan.

Vierailija
27/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytettiin ihan vastasyntyneenä Pampersin new borneja (tosi hyvä imukyky), sen jälkeen Pampersin Active fittejä (ihanan ilmavia ja joustavia) ja noita Lidlin vaippoja(hyviä ja halpoja, samanlaisia kun pampersin baby dry). Nykyään käytetään Liberon housuvaippoja, koska istuvat parhaiten hoikalle tytölle.

Vierailija
28/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOH ;D

Se ulkonäköhän se juuri onkin vaippojen tärkein ominaisuus, kalliin hinnan lisäksi tietty.....

Vierailija
29/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamperssien housuvaippa sopii hieman pullukalle pienelle, mutta hoikalla vuotaa liian isojen lahkeiden takia. Vaikka muuten onkin imukykyinen.

Vierailija
30/30 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiaan: meillä käytetään Lidlin vaippoja, mutta rahasta ei ole puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi