Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko olla oikeasti uskossa jos olen lesbo enkä pidä sitä syntinä?

Vierailija
09.04.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omalta kohdaltani olen ratkaissut niin, että voin olla sekä uskossa että elää tässä perheessä, jonka olen perustanut

Vierailija
2/8 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko on jokaiselle henkilökohtainen asia. SINÄ voit olla uskossa vaikka et naapurin mielestä olisikaan tämän vuoksi uskovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synti taas ei ole sellainen asia, jonka jokainen ihminen määrittelee itselleen sopiviksi asioiksi. Sillä ei ole merkitystä pidänkö minä jotain asiaa syntinä, vaan se ratkaisee, pitääkö Jumala asiaa syntinä.

Vierailija
4/8 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä ei ole mitään " totuudellista" tietoa siitä, että Jumala pitäisi uskollista ja rakkauteen perustuvaa ihmissuhdetta syntinä

kaikki mitä meillä on, on tulkintoja. Näin ei ole toinen tulkinta toista parempi ja armon varassa me kaikki olemme - niin oman farisealaisuuden kuin käyttäytymisenkin suhteen

Vierailija
5/8 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa tapa elää tietoisesti synnissä on tehdä jotain sellaista minkä on itse määritellyt synniksi. Jumala voi ajatella jotain muuta, mutta eihän me siitä olla tietoisia.

Vierailija
6/8 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilpittömyys ei vain tuota aina samanlaisia johtopäätöksiä. Vilpittömästi uskon, että Jumala arvostaa rakkauteni sisältöä ja laatua

Vierailija
7/8 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minä itse joudun elämässäni tekemään välillä vaikeitakin ratkaisuja sen vuoksi että sydämessäni tunnen, että se toinen vaihtoehto, joka olisi itselleni huomattavasti mukavampi ja halpompi, ei ole Jumalan tahdon mukainen.

Vierailija
8/8 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heterosuhteessa eläminen olisi huomattavasti helpompaa, mutta tunnen tämän suhteen siunauksellisuuden ja Jumalan tahdon toteutumisen tässä valinnassa.

Siksi mikään ei horjuta sitä uskoa, joka minulla on tämän elämäntapani kanssa. Olen lähempänä Jumalaa kun keskustelen hänen kanssaan suoraan, kuin kuuntelisin sitä, mitä muut minusta ajattelevat.

9