Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko mennä naimisiin alaraajahalvatuneen miehen kanssa?

Vierailija
09.04.2008 |

eli sellaisen jolla ei ole mitään tuntoa navasta alaspäin

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla ihan samalla tavalla kuin terveilläkin, jos ei toimi niin sen saa toimimaan kun siihen laitetaan pistos jotain ainetta.

Vierailija
2/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että täällä on hyvin tietämättömiä osa porukasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain naimisiin!

Vierailija
4/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinsanotusti ;D

Vierailija
5/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat syvästi uskossa, joten se auttaa eteenpäin.

Vierailija
6/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos nykyinen aviomieheni halvaantuisi niin harkitsisin (en tiedä toimisinko) eroa. En vain voisi. Jo normaali arki (seksiäkään väheksymättä) olisi vaikeaa.

Vierailija
7/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa siltä että itse mietit menetkö naimisiin nyt sen Kennethin kanssa kun sillä ei seiso...

Vierailija
8/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 oli vain suorempi. Daiju, 3!!

Vierailija
9/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvaantunutkin voi tehdä naisen raskaaksi!

Vierailija
10/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella ihastunut erääseen alaraajahalvaantuneeseen mieheen. Tulimme hyvin juttuun, mutta suurin este oli silloinen poikaystäväni, joka oli tämän miehen paras ystävä. Outoja vastauksia täällä. Kun tutustuin tähän mieheen pyörätuolia ei edes huomannut. Sekö teitä eniten häiritsee?

Kertokaahan vastaajat miksi ette haluaisi alaraajahalvaantunutta miestä.

Vierailija
11/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin muutkin ihmiset.

Vierailija
12/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin niin suora kuin vain pystyin. Suorempi jos olisin, olisin jo jumala.

Vierailija
13/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin rakastanut alaraajahalvaantuneeseen mieheen, haluaisin varmasti naimisiinkin hänen kanssaan, mutta jos hän ei voisi tulla isäksi, niin se olisikin jo äärimmäisen hankala tilanne, varmasti.

Vierailija
14/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ikinä siis tietenkään tietää voi, mutta ainakaan nyt ajatuksen tasolla en usko voivani rakastua niin syvästi, ette kestäisin ajatuksen halvauksesta. Koska toivon itselleni tavallista perhe-elämää enkä halua vaan toimia mieheni hoitajana - en usko, että jaksaisin sitä. Haluan, että suhde on tasavertainen, mutta tällaisessa suhteessa se ei koskaan voi olla sitä, koska mies tarvitsee pakostakin paljon hoivaa.

Vierailija
15/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta arvostankin elämässä enemmän henkisiä arvoja!

Vierailija
16/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt naimisiin saadakseni lapsia, ne olivat tosin olivat hieno lisä elämäämme. Halvaantunut mies voi lääketieteen avulla saada biologisia lapsia.

Vierailija
17/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolloin aattelin, että onpas mun äiti suvaitsematon tyyppi. Mutta on siinä se perä, että itsensä pistää todella koville, jos joutuu olemaan toisen silmät tai toisen jalat tms. Vaikka olisi oma avustajakin.

Vaikea sanoa, kieltäisinkö itseäni rakastumasta tuollaiseen henkilöön jos niin kävisi. En nykyistä miestä jättäisi, jos vaikka pyörätuoliin joutuisi. Mä olen kyllä sitä tyyppiä, joka uhraa itsensä tuollaisissa tilanteissa. Luultavasti palaisin loppuun aika nopeasti, joten todella toivon, etten koskaan joudu siihen tilanteeseen.

Joistakin on siihen, joistakin ei.

Vierailija
18/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkuin kukaan alkaa haukkumaan, niin tää on mun mielipide ja sitähän tässä kysyttiin.

Vierailija
19/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten jos henkilö tarvitsisi erityishoivaa, niin ei se suhde, minun menevän ihmisen kanssa, onnistuisi.

Vierailija
20/21 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikös halvaantunutkin voi saada lapsia? Jos ei muuten niin ainakin siten, että miehen siittiöitä siirretään naiseen lääkärillä, siis hedelmöityshoidot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme