Jäätelökone?
Tyttäreni 6 v. toivoo joululahjaksi yhtä ainoaa lahjaa ja se on jäätelökone! Itse en ole lainkaan ilahtunut jutusta, mutta painin tässä omatuntoni kanssa ostaako se vai ei? Mikä pettymys joulupukki onkaan ellei tuo tuota yhtä ainoaa toivetta jouluna...
En ymmärrä tästä laitteesta mitään. Tyttö sanoo että se kone on sellainen, joka tekee vain "leikkijäätelöä" ei siis oikeaa. Sitä ei kuulemma syödä... outoa! Olen kyllä kuullut jostain aparaatista, jossa kauhean väännön jälkeen tulee oikea jäätelöä... tai mitä lie sotkua. Onko jotain konetta kodinkoneliikkeissä, joka tekisi oikeaa jäätelöä? Paikallisessa leluliikkeessä oli vain "suklaakone"... huh huh...
Auttakaa tietämätöntä? Olisiko Prismassa tai Cittarissa??? Onko ihan susi koko vehje?
Kommentit (2)
Tällaisesta olen kuullut, mutta kokemusta ei ole enkä tiedä, myydäänkö vielä muualla kuin huutiksessa tms.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=92393957
Netistä kyllä löydät juttua, kun googlaat hakusanoilla Iloinen kokkikoulu jäätelökone
mutta ihan oikeasta jäätelökoneesta on. Meillä on mökillä ollut jäätelökone jo yli 10 vuotta, ja on aivan mahtava laite. Todella hyviä jäätelöitä ja sorbetteja saa sillä tehtyä, eikä käyttö ole mitenkään vaikeaa. Koneen mukana tulee jäätelön teko-ohjeet.
Mutta tyttäresi varmaan haluaa sen leikkikoneen. Tuli mieleen, että itselleni on jäänyt ikuisesti mieleen, kun toivoin lapsena Brion kangaspuita, enkä koskaan niitä saanut... Vanhemmat usein ajattelevat toisella lailla kuin lapset, eikä tule aina ymmärrettyä, että mitähän järkeä tuossa lapsen lahjatoiveessa on. Mutta jos toive on tärkeä lapselle, niin olisihan se mukava toteuttaa.