D&J-kerholaiset, oletteko saaneet postia tässä kuussa?
Jätin väliin tämän kuun paketin, eikä minulle ole tullut vieläkään sitä kirjettä, missä kuvaillaan ensi kuun vaatteet. Onko muille jo tullut? Yleensähän muutokset pakettiin pitää tehdä 20. päivään mennessä, vähän vaikea tehdä, kun en edes tiedä, mitä on tulossa...
Kommentit (12)
Voisiko joku kuvailla, millainen paketti tytöille on joulukuussa tulossa? Olen kuulunut kerhoon vanhemman lapseni kanssa muutama vuosi sitten ja kaikki sujui silloin moitteettomasti, mutta nyt tuntuu, että toimitusajat, pakettien sisältö jne. vaihtelee aika lailla. Itselleni on tullut aina sellainen asu, mikä kirjeessä on luvattu, mutta tuttavalleni ei.
Olen myös huomannut, että koot vaihtelevat. Esim. aloituspakkauksen 80-senttiset trikoot ovat paljon pitemmät kuin viime kuussa tulleet punaiset, 80-senttiset housut.
Vaatteisiin olen kyllä ollut ihan tyytyväinen.
Minulle tuli tämän kuun paketti...viime kuun paketeista ei tietoakaan= / En ole saanut aikoihin postia sieltä...
Pyydettiin seuraavan pakettiin kohdistuvat tiedot mahdollisimman pian, koska tämän kuun paketti ooli niin myöhässä.
Niin, siinä seuraavassa paketissa on collegepuku. Tytöille:" urheilullinen malli, vaalean vihreä. Resorit hihoissa, kaula-aukon ympärillä ja puseron alareunassa roosanväriset. Housuissa myös roosa, hieman leveämpi, vyötäröresori. Lahkeissa myös. Edessä hupparitasku ja hihassa roosanvärien painatus. Housuissa myös taskut. "
Pojille vihreä puku, jossa " 50-luvun auto service station" - painatus edessä( sini, vihreä, keltainen). Housuissa sivussa työkalutaskut.
Että sellaista olisi tulossa..tai sitten ei = ))) Sitä ei tiedä ; )
vaaleanvihreää ja roosaa... hmm. :/ No, täytyy palauttaa, jos ei ole mieleinen. Jos sieltä siis yleensäkään mitään tulee...
viininpunainen olkainmekko ja valkoinen paita tähtikuvioilla? Meille siis tuli ja koko meillä 80cm. Odottelinkin missä paketti viipyy kun nyt vasta kuun lopulla tuli. Tuliko muille tämä sama vai ei?
Kesällä peruin yhden paketin sähköpostilla, joka kuitenkin tuli. Soitin sinne ja sanoivat ettei pakettia ole peruttu, sähköpostiini tuli kuitenkin viesti että peruutusviestini oli kuitattu vastaanotetuksi, sain palauttaa asiakaspalautuksena. Tämän jälkeen kerhosta ei ole kuulunut yhtään mitään.
En kyllä ala perään soittelemaan, jos ei asiakkaat kelpaa niin ei sitten väkisin. Olen kyllä perunut aika monta pakettia, mutta muistaakseni kerhossa ei ollut ostovelvoitetta, vai onko?
Sitä ennen olikin hiljaiseloa...Minäkin peruutin joskus toukokuussa kuukaudenpaketin sähköpostitse. No, se ei tullut, mutta ei tullut mitään muutakaan ennenkuin nyt. Laitoin n. kuukausi sitten sähköpostia että onkohan vahingossa koko jäsenyys peruttu, eikä vain yhden kk paketti..Niinhän siinä kai oli käynyt, nyt tuli sitten tuo juhlavaatepaketti vaikken siitä ollut saanut mitään kirjettä..Pidin ne kuitenkin kun niille on tarvetta.
Taitavat heillä D&J:ssa olla hieman henkilökuntapulaa tai jotain..?
Selvästihän on niin, että homma ei toimi, firmalla asiat rempallaan, kun asiakkaista ei huolehdita !
Ja jo tuo ajatus siitä, että pitää ostaa tai peruuttaa jotain, mistä ei oikeasti tiedä mitään ? Ihan älytöntä mun mielestä...
Tässä kuussa tuli tytölle tuo punainen liivimekko ja valkoinen tähtikuvio paita. Ja pojille ruskeat housut ja paitapusero, tosi kivat oli kaikkien vaatteet ja päätin pitää kaikki. Kaikki paketit saa palauttaa asiakaspalautuksena jos niistä ei pidä tai jotain muuta. Mielestäni siitä kirjoituksesta ei aina saa täysin selvää että millainen vaate on tulossa. Joskus on ollu pettymyksiä ja joskus päin vastoin, en siis yleensä koskaan peru paketteja vaan palautan ne jos en pidä. Parina kuukautena nyt paketit on tullu vähän myöhässä mutta samapa tuo sille. Meidän lapsille vaatteet ovat just hyvän mallisia ja useimmista vaatteista myös pidän itsekkin. Joulukuussa oli tulossa gollegepuvut, muuta en siitä muista.
Muutama kuukausi sitten ilmoitin olevani kiinnostunut klubista. Sittemmin unohdin koko jutun kun ei mitään kuulunutkaan. Nyt sitten tuli paketti ja lasku postiin! En tosiaankaan hyväksy mitään tuotetta yrityksestä joka ei etukäteen vaivaudu edes ilmoittamaan mitä myyvät ja mihin hintaan. En edes avannut ko postia vaan palautin sen välittömästi. Voi olla, että vaatteet olisi oikeasti kiinnostanut, mutta klubin toimintatapa ei.
että suurimmaksi osaksi olen ollut tyytyväinen kerhoon ja kivoihin sekä laadukkaisiin vaatteisiin. Tämä meidän häslinki oli ainoa tähän mennessä, aiemmin on kyllä toiminut moitteettomasti.
D&J-kerho on käsittääkseni aika pieni firma, jossa ei varmaan kovin paljon väkeä töissä, ja saattaahan myöhästymiset ym. johtua sairastumisista tms.. ?
No, jatkan jäsenyyttä kuitenkin, vaatteet ovat olleet kivat ja yleensä on peruutukset ym. toimineet ihan moitteettomasti. Toivottavasti jatkossakin.
Eli kuten jo aiemmin mainitsin, niin olen ollut tyytyväinen kerhon vaatteisiin ja toimitukset ja pakettien sisällöt on aina aikaisemmin pitäneet paikkansa. Nyt jäi jostain syystä tämän kuun kirje tulematta. Ensi kuun pakettia kuitenkin odotan ja jos sitä ei kuulu, niin otan kerhoon yhteyttä. Kerhosta eroamista en ole vielä edes harkinnut, koska vaatteet ovat olleet mieleisiä ja todellakin yhteydet on aiemmin toimineet, niin kuin pitääkin.
Eli, jos joku harkitsee kerhoon liittymistä, nin suosittelen. Tästä ketjusta saa valitettavasti vähän negatiivisen kuvan koko touhusta, mutta sitä ei kannata säikähtää. ;)
-visukinttu-
pojan ruskeat vaatteet,kauluspaita ja housut. Peruin viime kuun vaatteet,eikä sitten tullut kirjettäkään,vaan suoraan seuraavat vaatteet. Lähetin takas kun en tykänny. Vähän on epämääräistä touhua,tytölle tuli kerran ihan eri vaatteet jotka kirjeessä mainittiin.