Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni saanut vauvan IVF:llä?

08.06.2007 |

Meillä on lapsettomuuta jatkunut 3vuotta. Takana on 3 keskenmenoa, 1 tärppäsi inseminaatiolla, muut luomusti. Inseminaatioita meilleon tehty 5 kpl.

Keskenmenojen jälkeen tutkittiin kaikki mahdolliset tutkimukset meiltä molemmilta, mitään vikaa ei kummastakaan löytynyt. Nyt on syksyllä on tarkoitus kokeilla IVF:ää, kiinnostaisikin nyt, että kuinka moni on onnistunut? Ikää minulla on 31v ja miehellä 32v

t.Pikku-myy

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tilastollisesti ivf:ssä on paremmat mahdollisuudet raskautua kuin inseminaatiossa. Olisikohan meidän klinikalla ollut onnistumisprosentti siinä 35:n luokkaa alle 35-vuotiailla naisilla. Ivf:ssä kuitenkin kohtuun viedään kokonainen alkio. Onhan tie vähän pidempi ennen kuin siihen asti päästään, mutta samalla vaivalla saadaan ehkä alkioita pakkaseenkin.

Meillä on kaksi poikaa, toinen inseminaatiolla ja toinen ekan ivf:n ekasta pas:sta alkunsa saaneet.

Onnea hoitoihin!

Vierailija
2/4 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt 4 kk vauveli, joka saanut alkunsa icsillä/passilla. Meille tehtiin aikoinaan vain kaksi inssiä, ja surin kovasti niiden vähyyttä aikoinaan. Näin jälkikäteen olen kuitenkin onnellinen, ettei enempää tehty inssejä, jotka meidän kohdalla olisivat olleet ajan haaskausta. Etenkin, kun mielestäni insseissä ei paljonkaan seurattu munasolun tilaa, eli oli vähän sellainen olo, että kunhan huiskitaan menemään siittiöitä.. Ivf/icsi hoidoissa tilannetta seurataan tiiviisti, ja kuten tässä jo mainittiinkin, onnistumistodennäköisyys on huimasti parempi. Erittäin positiiviset kokemukset siis ivf/icsi hoidoista siis!

Onnea matkaan!

t aurinko76

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ivf:stä kun syytä lapsettomuuteen ei löydy, mutta kerronpa oman kokemukseni. Meille inssejä tehtiin kaksi, joista jälkimmäinen päätyi kohdun ulkoiseen eikä inssejä enää suostuttu tekemään. Hyvä niin, koska ekasta ivf:stä meille syntyi ihana tyttö. Itse en olisi varmaan muutenkaan ollut enää valmis insseihin, mutta kyllä se ivf:kin inhottavalta tuntui, siis henkisesti. Fyysisesti oli aika helppoa. Olin päättänyt, että ivf:ää ei tehdä kuin yksi, mutta nyt sitten olemme innolla menossa uusiin hoitoihin loppuvuodesta. Minulla on joko tosi vähän munasoluja tai sitten munasarjat äärimmäisen laiskat, mutta soluja saadaan aina vähän vaikka hormonimäärät ovat melkoiset. Mutta silti se on jotenkin minusta varmempi hoito kuin inssi, jossa kaikki on vähän " hämärän peitossa" . :)

Onnea hoitoon!

-Osse ja tyttö 7kk

Vierailija
4/4 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin hoidot aloitettiin inseminaatioilla selittämätön lapsettomuustapaus kun oltiin. Kun kaksi inseminaatiota oltiin yritetty tuloksetta olimme täysin valmiita siirtymään IVF hoitoihin.

Ensimmäiseen IVF hoitoon menimme suurin toivein ja saimme saaliiksi 5 käyttökelpoista alkiota. Tuoresiirtona siirrettiin 1 top alkio, mutta raskaus ei lähtenyt käyntiin. Ensimmäisessä PAS siirrossa meitä sitten onnisti ja esikoisemme syntyi kesäkuussa 2002.

Kun aika oli kypsä toiselle lapselle siirrettiin ensin pakkasesta viimeiset kaksi alkiota. Raskaus ei kuitenkaan käynnistynyt ja edessä oli uusi IVF hoito, josta saatiin 3 alkiota. Tuoresiirto ei taaskaan onnistunut, mutta seuraava PAS onnistui ja toinen tyttömme syntyi heinäkuussa 2005.

Hantta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän