Miksi lehdissä ei ole naisille silmäruokaa miehistä?
Kaikki iltapäivälehdet ovat aina täynnä naisia vähissä vaatteissa mutta missä ne miehet on? Olisi kivaa jos olisi tasa puolisesti naisille esim. iltalehdessä hyvä kroppaisia mies vartaloita ja jokin juttu heistä. Haluaisin silmän ruokaa naisille lehtiin. Tasa puolisuutta kiitos.
Kommentit (35)
Se ei myy, joten ei kannata. Jos markkinointitutkimuksessa todetaan, että myyntiluvut nousevat pilviin, kun painetaan keskiaukeamalle palomies ilman paitaa, sehän tehdään aivan varmasti.
Poikaystävä ei lähetä tekstareita, en haluu aina olla se joka ottaa eka yhteyttä vaik se just aneli mut takas ku erosin siitä. Nyt haluisin vaan silmäruokaa ees täks illaks.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt samaa jo vuosia. Voi olla, että miehet repis pelihousunsa, jos naisille alettais tarjota lihaksikkaita palomiehiä silmänruoaksi. Voisin ostaakin semmosen lehden.
Mutta usein hyvännäköiset miehet on tarkotettu nekin miehille, siis selvästi homojen sisältöä.. :(
Tää, palomiehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt samaa jo vuosia. Voi olla, että miehet repis pelihousunsa, jos naisille alettais tarjota lihaksikkaita palomiehiä silmänruoaksi. Voisin ostaakin semmosen lehden.
Mutta usein hyvännäköiset miehet on tarkotettu nekin miehille, siis selvästi homojen sisältöä.. :(
Voisin ostaa tarkoittaa ettet ostaisi. Palomiehet lähettää sinulle tuhansia kuvia ilmaiseksi jos vain pyydät.
Oikeestikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi, jos kysyntää olisi. Mutta lähtökohtaisesti sellaiset eivät kiinnosta ketään; ei naisia eikä miehiä.
Se ei oo nii helppoo ku on nainen et riittäis et on pelkästään hyvännäkönen, siihen tarvitaan enemmän et voi olla silmäruokaa
Ei lehdissä ole silmänruokaa miehillekään? Etkö voi netistä mennä etsimään? Googlaa Henry Cavill tai Jason Momoa, niin eikö se siinä oo. Netti on täynnä täydellisiä hiusrajamiehiä vatsalihaksineen, kun vaan laita googlehakuun.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole visuaalisia.
On mut siihen tarvitaan myös enemmän. Esim mun silmäruokaa on yks jonka oon kuvitellu jo kauan mun pitkäaikaisena rakastajapoikana. Kyllästyn siihen tosin jo.
Eiköhän netti ole pullollaan kuvia, sinne vaan toiveet hakukenttään. Lehdissä taitaa kuvat olla suurimmaksi osaksi naisten ihan omilta somesivuilta kopattuja, joten itse ne ovat kuvat sinne laittaneet ja oikeastaan naisista on sellaisia ns. Turhanpäiväisiä juttuja lehdissä varmaan ainakin 10 kertaa enemmän kuin miehistä, koska ne on naisille kirjoitettuja juttuja ja miehiä ei kiinnosta miten palomies Jani 28v joka käy salilla, laittaa ruokansa tai muuta vastaavaa. Tehkää joku vetoomus asiasta. Mua ei haittaisi ollenkaan hypätä niiden mieskuva tarinoiden yli kun en niitä naiskuva tarinoitakaan klikkaa auki. En usko että haittaisi yhtäkään toistakaan miestä, sillä kuten sanoin, netti on pullollaan paljon laadukkaampia kuvia jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole visuaalisia.
Käy katsomassa Henry Cavillin tai jonkun miesmallin Instagram-profiilia, niin näet totuuden.
Tässä ap:
https://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/360_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5n…
Tuossa on tekoälyn luoma mieshahmo miehestä, joka on kaikkien naisten tyyppiä. Et varmaan tarvitse, kuin tuon ja muutaman paidattoman kuvan samasta miehestä, niin se kattaa noin 99 prosenttia naisten miesmausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää, palomiehiä
On siitä hetki aikaa kun näin lehdessä tarhatädin poseeraamassa yläosattomissa samalla kun kertoo hankalasta työstään 🙄
Eikö noilla palomiehillä oo joku kalenteri jonka voi ostaa? Netistäkin varmaan löytyy jos kirjoittaa sexy fireman? Aika harva mies varmaan repisi pelihousujaan tai mitään muutakaan, onhan noita kuvia nytkin maailma täynnä.
BBC Nordicin ohjelmassa 8 cats out of 10 countdown on komeita lihaksikkaita miehiä pienissä boksereissa. Britit osaavat.
No ns. naistenlehtien kansissahan on jatkuvasti naisia, enimmäkseen kauniita. Sitten sisällä artikkeli ko. naisesta.
Viikonlopun iltapäivälehtien kansissa on sama idea, kyllä naiset toisen naisten asioista lukee.
Googlen kuvahaku toiminee