Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi inhoat työkaveriasi?

Vierailija
07.04.2008 |

Yritän vain kartoittaa minkälaisista syistä työkavereita vihataan, että ymmärtäisin miksi yksi nainen inhoaa minua. Tämä työkaverini vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä, ja minulla ei ole mitään sytä vihata häntä. Minun työtavoissani tms. on vain jotain sellaista mikä ärsyttää häntä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin alkajaisiksi.

Vierailija
2/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympääntynyt ilme naamallaan tekee kaikkea niin vähän kun ikinä pystyy. Laskee päiviä seuraavaan vapaaseen. Esim. pääsiäisen jälkeen töihin tullessamme ilmoitti heti montako päivää on Vappuun.

Mitään ylimääräistä turha odotaa häneltä, marisee ja valittaa marttyyrimaisesti, että kuinka hänellä on sitä ja sitä hommaa, vaikka muilla on oikeesti samanverran ja varmaan enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukuhuoneessa kaapin ovi repsottaa aina auki, tavarat leviää pitkin pöytää jonka ääreen pitäisi mahtua muitakin. Peilaa itseään aina keskellä kulkuväylää ja muut eivät pääse ohi.

Vierailija
4/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on palkattu taloon asiantuntijaksi ja on itse sanonut olevansa alansa osaaja niin silloin pitää myös osata kantaa vastuu omasta vastuualueesta.

Prkl, koko ajan vaan valitetaan ja siirretään vastuu virheistä muille periaatteella " kyllä mä tekisin, jos antaisi minulle ohjeet, tiedot tai lisäinformaatiota" .

Vierailija
5/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla vasta-aloittanut työpaikalla eikä ole saanut kunnon perehdytystä. Eihän kukaan kysellessä tarkoita häiritä. Oletko hieman daiju? Etkö itse koskaan kysy mitään keneltäkään? Toivottavasti et ole ikinä työparini.

Vierailija
6/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka henkilöityvät sinuun tai sitten hän on kateellinen sinulle tai ymmärtää sinut jostain syystä väärin. Keskustelkaa asiasta. Itselläni samanlainen tilanne. Eräs työkaveri vihaa minua, vaikka en ole hänelle koskaan tehnyt mitään pahaa. Ei halua työskennellä kanssani. Itselläni ei ole koskaan kuusivuotisen urani aikana tullut eteen samanlaista tilannetta.

Vierailija
7/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet myyjänä niin et varmaan siivojalta kysy kuinka hänen lattian pesukonetta käytetään? ethän?

Vierailija
8/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku valittaa niin kehoittaa minun juttusille, koska hän ei ole asiasta missään tapauksessa tietoinen. Jättää lappuja joka paikkaan, vaikka olisi samassa ajassa itse tehnyt työn. Kuten " Ota tästä kopio ja lähetä asiakkaalle" eli olisi ihan hyvin samassa ajassa kopioinut paperin itse ja sujauttanut kuoreen. Siinä kopiokoneen vieressä kun se työpistekin niin sopivasti sijaitsee.

Vierailija
9/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri julistaa suureen ääneen koulutustaan (siis mulla sama taso, mutta en pitä siitä meteliä) ja sitä miten HÄNEN työnkuvaansa ei kuulu paperien kopiointia.

Tämä työkaveri on H-I-D-A-S ja kysyy samaa asiaa monta kertaa. Asiakkaiden edessä nolottaa, kun se selittää maailman yksinkertaisinta asiaa moneen kertaan etanan vauhdilla. Asiakkaitakin haukotuttaa. Tätä hitautta työkaveri itse pitää perusteellisuutena ja " laatuun panostamisena" . Jep jep.

Vierailija
10/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano hänelle, että en mä voi tietää koska en ole siivooja! ;) Ehkä hänellä ei ole aikaisempaa kokemusta työstään. Aika inhimillistä vielä, ei tuollaisesta ketään voi inhota. Tai aika ahdasmielinen olet itse.

Vierailija
11/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyviä neuvoja ei saa antaa. Pitäis vaan jaksaa kuunnella kuinka se ja se on niin työlästä. Ja tähän valittamiseen menee monta tuntia. Kerrankin tällaisen työ" kaverin" pomo toi minulle yhden homman kun toinen oli valittanu pomolleen ettei ehdi kun on niin työläs (ja kerkee kuitenkin juoruamaan puhelimessa). Tein homman alle tunnissa. Sitten tämä työ" kaveri" tulee minulta kysymään et " ai, toiks se sen sulle, eiks oo hankala ja siinä menee tosi kauan?" Mitäköhän siihen ois pitäny sanoa. Totesin vaan et se on tehty jo. Samainen henkilö teetti muutenkin omia töitään muilla mukamas vaivihkaa. Ja jos jostakin ihmisestä voi sanoa että on ruskeakieli niin tällä. Valitsi tarkkaan kenelle pitää olla mielinkielin. Arrrrrgh! Nousee niskakarvat pystyyn kun muistelee. Onneks ei tartte olla sen kanssa enä missään tekemisissä!

Vierailija
12/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä itse oletkin hätiköivä hutilus joka ei tuhlaa aikaa ajattelutyöhön? Katsos näin eri tavalla me toisemme voimme nähdä. Toisten tyyli tehdä töitä voi olla hidas, mutta ei se tee kenestäkään hidasälyistä. Päinvastoin, ehkä hän on niin huolellinen. Miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
13/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole osannut ketään vihata. Olen osannut olla ystävällinen sellaisillekin ihmisille, joiden kanssa en ole samalla aaltopituudella. Ehkä positiivisuus voikin olla minussa se ärsyttävä piirre.

ap

Vierailija
14/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis periaatteessa onkin, mutta kun ei ihan ole. Ja työn jako on selvä, mutta silti se ei luovuta eikä luota. eikä uskalla ottaa oikein omistakaan hommista vastuuta vaan haluaa joka asian keskustella...

Puolustuksena... en ole varmasti sitä hänelle näyttänyt että en ihan kauheasti hänestä pidä... ja yritän neuvoa, mutta vain silloin kun minustakin hänen tulee tietää asia...

2

Vierailija
15/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu pahaa asiakkaista ja työkavereista. On ilkeä naaman edessä ja selän takana. On epärehellinen ja omasta mielestään täydellinen. Haukkuu aina muiden tekemiä töitä eikä itse huomaa laisinkaan omia virheitään. Ei osaa ottaa huomioon kanssaihmisiään, mutta suuttuu suuresti jos joku erehtyy häntä arvostelemaan. Katkeroitunut.

Vierailija
16/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Suomessa ei saa nauraa tai pidetään että on hullu tai humalassa. Eikä kommunikoida kanssaihmisten kanssa, tai mielistelee tai yrittää iskeä pomoa. Ah tätä ihanaa metsäläistemme kulttuuria, kyllä kelpaa tällaista perimää vaalia!

Vierailija
17/17 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut tehdään enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi