Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset huipputulot ihmisille tänä päivänä on jos on mahdollisuus ottaa asuntolainaa yli 200.000 euroa??

Vierailija
07.04.2008 |

Siihen mahdollisesti päälle autolaina..sitten on vakuutusmaksut, vesi ja sähkö, lämmitys, jätemaksut... tv-lupaa, puhelinlaskua, lääkärimenoja, hygieania ja ruokamenot... mahdolliset harrastukset, auton bensat..

en ymmärrä en... Mulla on bruttona tulot noin 1900-2000 ¿ ja miehellä 2500 ¿ ja ei ole asuntolainaa, vain autolaina ja asumme vuokralla..silti on koko ajan ihan hiton tiukkaa....

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloraja? Onko isotuloisille joku oma fooruminsa?

Miten joku voi olla noin sairaan TYHMÄ. Luuletko, että isotuloiset hengaavat aamusta iltaan jossain jet set -bileissä ja kiitävät suihkarilla ympäri maailmaa. Kuule ihan tavallista elämää eletään, vaikka meillä ihan hyvät tulot onkin.

Vierailija:

Ja mitä ihmettä noin hyvätuloiset tekevät AV:lla?

Vierailija
22/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla brutto 2300, miehellä brutto 3200 muistaakseni. erityisen tiukkaa ei ole ollut, jää paljon ylimääräiseenkin rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa progressiivinen verotus tasaa tilit aika tehokkaasti. Harva rikastuu pelkällä palkkatyöllä. No, moni kyllä saakin bonareita ym, mutta niistäkin menee puolet veroa.

Vierailija
24/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellaki stella olen pitänyt sua hiukan höpsönä, mutta kivana. Sun heittos oli todella alle arvostelun; varmaan käyt huviksesi leipäjonossa saamassa kicksejä. Nauramassa köyhille. Häpeä.

Vierailija
25/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Bruttotulot muka 15.000 euroa kuukaudessa, hah hah.

Mistähän te eksyttekin aina näihin samoihin ketjuihin AV:lla? Ja mitä ihmettä noin hyvätuloiset tekevät AV:lla?

Vierailija
26/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

S80:

Suomessa tosiaankin alkaa olemaan hyvätuloisia, eivätkä kaikki täällä palstailevat edes asu Suomessa, ainakin pk-seudulla on hyviäkin palkkatuloja ihmisillä.

Pläähhh eikö varakkaat ihmiset saisi lisääntyä ollenkaan, ettei pienituloisilla iske kateus heti ensimetreillä?

Kyllä mun tuttavapiirissä pk-seudulla on paljon perheitä joissa BRUTTOtulot ovat yli 15000e/kk.

Mä veikkaan, että näille KETJUILLE missä kysytään palkoista eksyy just ne hyvätuloisimmat. Katsoskun täällä saa ihan itse päättää mihin vastaa mihin ei, mitkä lukee mitkä ei.

Voi jösses ja jeesuksen vittu onks täällä joku poliisi joka valvoo minkä tuloinen ihminen saa lukea ja kirjoittaa AV:lle? :D:D Lähdempä tilamaan ulkomaalaisesta nettiputiikista lapsille parilla tonnilla kesävaatteita jos täällä ei saa kirjoitella...

Vierailija:

Bruttotulot muka 15.000 euroa kuukaudessa, hah hah.

Mistähän te eksyttekin aina näihin samoihin ketjuihin AV:lla? Ja mitä ihmettä noin hyvätuloiset tekevät AV:lla?

Vierailija
27/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ja miettiä, miksi tilit on aina tyhjä (no tosin meillä menee lainan lyhennyksen jälkeen muihin sijoituksiin säännöllisesti n. 700e/kk joten jää rahaa säästöönkin, mutta siis kuitenkin on aina tiukkaa).

Vierailija
28/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä erittäin hyvin pienituloisia, heitäkin kuuluu ystäväpiiriin. Ja olenkin auttanut ystäviä rahallisesti, lastenhoidossa jne.. Käynyt mm heidän kanssaan leipäjonossa, hakemassa toimeentulotukea. Esim yhdellä hyvätuloisella ystäväperheellä tuli yrityksen kautta konkurssi ja elämä haihtui hetkessä leipäjonoksi ja kyllä siinä eli vahvasti heidän kanssaan ja mä olin se joka piti perhettä hiukan kassassa ja todellakin ymmärrän pienituloisia tai joilla elämä romahtaa hetkessä. Mutta ei kateus mitään auta. Maailma on täynnä ilmaisiakin asioita esim sieniretki, kirjasto jne.. Kyllä köyhäkin ihminen voi olla erittäin onnellinen ja onnekas ja pitäis olla ylpee omasta elämästä vaikka miten ihanat lapset on olemassa tai miten hyvä on siinä pienipalkkaisessa työssä tms

Vierailija:

Todellaki stella olen pitänyt sua hiukan höpsönä, mutta kivana. Sun heittos oli todella alle arvostelun; varmaan käyt huviksesi leipäjonossa saamassa kicksejä. Nauramassa köyhille. Häpeä.

Vierailija
29/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai haluttiinko tähän vastauksia tyyliin meillä tulot 1000¿, ei autoa, ei asuntoa..

Vierailija
30/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaa on 200 000 asunnosta ja 15 000 autosta.

Vierailija
31/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

S80:

Ymmärrän kyllä erittäin hyvin pienituloisia, heitäkin kuuluu ystäväpiiriin. Ja olenkin auttanut ystäviä rahallisesti, lastenhoidossa jne.. Käynyt mm heidän kanssaan leipäjonossa, hakemassa toimeentulotukea. Esim yhdellä hyvätuloisella ystäväperheellä tuli yrityksen kautta konkurssi ja elämä haihtui hetkessä leipäjonoksi ja kyllä siinä eli vahvasti heidän kanssaan ja mä olin se joka piti perhettä hiukan kassassa ja todellakin ymmärrän pienituloisia tai joilla elämä romahtaa hetkessä. Mutta ei kateus mitään auta. Maailma on täynnä ilmaisiakin asioita esim sieniretki, kirjasto jne.. Kyllä köyhäkin ihminen voi olla erittäin onnellinen ja onnekas ja pitäis olla ylpee omasta elämästä vaikka miten ihanat lapset on olemassa tai miten hyvä on siinä pienipalkkaisessa työssä tms

Vierailija:

Nyt vain osoitat ylemmyyttäsi " taviksia" kohtaan ja jeesustelet! Jos et ole porvoosta niin ihmettelen onko tuollaisia oikeasti olemassa?

Vierailija
32/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(brutto mulla 3400¿, miehellä 3200¿.)

Lainaa meillä on 180 000¿ ja lyhennys+korko kuukaudessa n. 1300¿. Juoksevia asumiskuluja kuukaudessa n. 200¿, vakuutuksia ja muita laskuja varmaan keskimäärin 500¿/kk, hoitomaksut 380¿/kk, ruokaan 500-700¿ riippuen syödäänkö paljon ulkona, miehen bensakulut 250¿/kk. Silti jää reilusti yli tonni käteen kaiken tuon jälkeen joka kuukausi.

Ihan mahtavan hyvin pärjätään siis näinkin pienillä(?) tuloilla ja säästetään kuukausittain vähintään 500¿ tulevaa hoitpvapaata varten.

Vierailija
33/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaa 160 000, lyhennystä 1000e kuussa, jää kuulkaa paljon siihen elämiseen=)

Vierailija
34/34 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen bruttotulot 5900/kk, itse en tienaa ollenkaan. Lainaa saisimme 300 000. Asumme ulkomailla ja lainaan vaikuttaa se, että mies ollu pitkään samassa firmassa, se että meillä ei ole lapsia, ym. 30 vuoden laina-ajalla lyhentäisimme 1700 e/kk. Saattais käydä raha vähän tiukille... mut mahdollista silti. Nyt vasta etsimässä taloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän