Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletetaan että sinulla on 18v sisko jolla poikaystävä. Miten reagoisit

Vierailija
07.04.2008 |

jos kyseinen poikaystävä osoittaisi ns kiinnostusta sinua kohtaan?

Mulla tilanne sellainen, siskon poikaystävä 18v on useampaan otteeseen flirtannut mulle ja heittänyt hieman tuhmaa juttua, pari x ikäänkuin vahingossa koskettanutkin.

Itse olen 32v ja mulla on aviomies sekä 2 alle kouluikäistä lasta.

Ja voin kyllä vannoa etten ole millään tavoin tuota poikaa rohkaissut mihinkään, pitänyt häntä vain tosi mukavana nuorena miehenä joka tehnyt jo 2v ajan siskoni varsin onnelliseksi.

Seksin puutekaan ei ole kyseessä koska siskoni kertoi vajaa 1v sitten että aloittivat nekin puuhat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin lopettamaan. Jos ei lopettaisi, tai vaikka vaan siitä innostuisi, niin kertoisin siskolle. Ei oo ihan kauhean luotettava poikaystävä tuollainen.

Vierailija
2/3 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomaavinanikaan flirttiä, en missään tapauksessa vastaa siihen, en hakeudu poitsun seuraan, ja jos poika hakeutuu minun seuraani niin silloin on hyvä hetki etsiä oma mies käsiinsä ja osoittaa hänelle jotain hellää huomiota, tai jos mies ei ole paikalla niin sitten se sisko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinussa jotain samaa kuin siskossasi, mutta olet vanhempi ja kokeneempi = kiehtovaa.

Älä reagoi flirttiin ja jos ylittää sun rajat niin sano hänelle suoraan, että tuo ei vetele. Näytä miten naista pitää kohdella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän