Mistä löytyisi katseenkestävä ja toimiva hoitolaukku?
Kaupoissa kauheita nallekuoseja ja jotenkin lapsellisia kaikki. Onko jotain verkkokauppaa josta voisi tilata jotain tyylikästä?
Kommentit (22)
Ei ole olemassa ainakaan minun silmääni miellyttävää hoitolaukkua.
Ennen vauvan syntymää luulin, että sellainen PITÄÄ olla, ja hankinkin sellaisen. Mutta käyttämättä jäivät, nimenomaan marimekon olkalaukku on ollut paljon kivempi. ja muitakin isoja laukkuja olen käyttänyt, sellaisia jotka voivat roikkua siinä työntökahvan ympärillä.
Jos haluat oikeasti tyylikkään, niin osta Storksak. Bebesin verkkokauppa myy.
Toki voi käyttää tavallistakin laukkua, mun mielestä on vaan kätevä että sisusta on nylonia, joten sinne voi huoletta laittaa puklurättejä, tuttipulloja jne. Helpompi siis pitää puhtaana. Sitten mun mielestä on kätevää, että laukussa on hoitoalusta mukana. Toki voi käyttää vaikka pyyhettä, mutta mun mielestä on kiva kun slle on valmis paikka.
Mä olen tosi tyytyväinen omaan storksakkiini.
mielummin likaset rätit ja vaatteet erilliseen muovikassiin, ettei ala kassi haisemaan. Eli siksi tavallinen olkakassi käy hyvin (myös jatkokäyttöä!!).
hoitoalusen tavalliseen laukkuunkin... Niitä myydään ihan erillisinä.
hoitolaukkuja joissa on kaikki otettu huomioon. Lämpöeristetty tuttipullon kotelo, tutille oma tasku, ja useita muita taskuja sekä toimiva hoitoalusta.
Toimii myös ihan olkalaukkuna. Suosittelen lämpimästi.
Tuo Storksak oli tosi ihana ja sisukasnetin laukut myös! Kiitos teille! t. ap
Ulos lähtiessä pari vaippaa, sideharso, kosteuspyyhkeitä ja äidille vesipullo mahtuu mukaan laukkuun kuin laukkuun.
härreguud minkähintaisia hoitolaukkuja, 185¿... Ja just sen parin rätin ja vaipan kantamiseen. Huoh!!
voi pestä vaikka koneessa jos likaantuu, eikä muuten näytä hoitolaukulta alkuunkaan ja tavaraa mahtuu mukaan. menee olkaremmistä hyvin vaunun aisan ympäri ja myös mies kehtaa kanniskella tätä veskaa mukanaan näyttämättä naismaiselta tai pelleltä=)
tummansininen jossa Espritin logo edessä, melko vähällä käytöllä ollut.
Jos jotakuta kiinnostaa niin katselkaa huuto netistä, laitan ehkä huomenissa.
En ole koskaan ymmärtänyt mihin hoitolaukkua tarvitaan.
haku " esprit hoitolaukku " löytyy jos jotakuta kiinnostaa :)
ja niille keksii jatkokäyttöäkin.
Onhan se sit aika täynnä, mutta hyvin menee pari vaippaa, tuttipullo, korviketta, pyllypyyhkeet...
Siinä on taskuja ja vaikka mitä ja tyylikäskin on! Laita googleen hakusanaksi allerhand
Kesällä kesäiset laukut. Niin paljoa tavaraa ei ole koskaan ollut mukana, etteikö mahtuisi myös pienempään käsilaukkuun. Mulla on äp:n muovitettu alusta vaipanvaihtoalustan suojaksi tai vaunujen suojaksi, pari vaippaa ja pikku paketti kosteuspyyhkeitä pienessä muovitetussa meikkipussissa. Sen lisäksi pari harsoa ja nyt kiinteiden myötä ruokailutarvikkeet. Hyvin mahtuu.
Eihän sitä tavaraa nyt niin mielettömiä määriä aina yhdelle reissulle mukaan tarvita, etteivätkö ne normaaliin isohkoon laukkuun mahtuisi.
Mutta jos haluat nimenomaan hoitolaukun niin muistaakseni esim. Samsonitella oli jotain suht tyylikkäitä uutuusmalleja, katso niitä.
Mun omat käsilaukut on kaikki kalliita merkkilaukkuja enkä raaski niitä ottaa mukaan just tuon kuraantumisen takia. Lisäksi aisassa roikkuva laukku on kätevä kun lompakko ja puhelin on sieltä helppo kaivaa ilman kumartelua.
löytyy yksivärisinä ja vaikka missä kuoseissa.
on omaan tyyliin sopiva olkalaukku. En tajua kuka haluaa " hoitolaukun" . Ne on järkkyjä. Mulla on marimekon perusolkakassa (en muista mallia, mutta sellainen tavallinen läppäkantinen jossa pari taskua). Oikein hyvä.