Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kajaaniin muutto edessä, vinkkejä ja apua!

07.04.2008 |

Hei!

Kirjoittelin jo tuolla etsin ystävää palstalla, mutta siellä ei oo lukijoita niin paljon, joten aloitan tässäkin ketjun.

Olen asunut viimeiset 11 vuotta Saksassa ja nyt on ero miehestä edessä. Olen tulossa kahden alle kouluikäisen kanssa Kajaaniin ja olis kiva saada teiltä vinkkejä tulevaan elämään.

Onko Kajaanissa kiva asua? Mistäpäin olis paras katella asuntoo? Olisko jollakin asunto vaikka tiedossa?

Olis myös kiva jo etukäteen saada kavereita, niin itselle kuin lapsillekin. Muutto on kolmen viikon päästä, ensimmäiset viikot asun sukulaisten luona.

karoli ja lapset

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kotoisin Kajaanista, eikä sinne enää takaisin muuttaisi. Mutta suosittelee nyt kuitenkin esim Lehtikangasta ja Variskangasta lapsiperheelle.

Vierailija
2/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuta Hiukkavaaraan muiden maahanmuuttaja elättättien sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpa teillä hyvä kuva kajaanista ;-)

täällä saksassa olen tosiaan tottunut monikulttuuriseen elämiseen, ei mulla mitään hätää siellä huuhkajanvaarassa olis, toisin kuin näköjään teillä muutamilla suomalaisilla - terveisiä vaan sille kakkoselle.

Oisko joitakin kajaanilaisia, jotka ihan tosissaan osais vastata?

Vierailija
4/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon kajaanista kotoisin ja siellä käyn usein mutta takas en kyllä muuttaisi=) Mutta on siellä kivoja perhekerhoja yms toimintaa lapsille=)

uimahalli on surkea=)mitäs vielä lohtajalle/huuhkajanvaaran en minäkään menisi aika rauhatonta siellä on=)

Vierailija
5/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on puheliaita - mutta ehkä läheisempään tuttavuuteen on vaikea päästä. Huuhkajavaara/Lohtajalla on huono maine, mutta itse täällä asuneena en ole kokenut mitään levottomuutta ym. päinvastoin. Asukkaat on tyytyväisiä rauhallisuuteen. Tervetuloa vaan kajaaniin. Kateellisiahan ne täällä ovat mutta kyllä niitten kanssa pärjää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme