Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työssä joustava työaika/myöhäset aamut??

07.04.2008 |

Kaikilla tuntemillani laboranteilla on liukuva työaika. Joillain jopa alkaen aamulla klo:6-11 välillä, eli tosi liukuva. :) En tosin tiedä onko näin kaikilla laboranteilla..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeestä riippuen työ alkaa yleensä siinä main, aamuhommissa ennen kymmentä aina esim. yksi työntekijä, loput tulevat myöhemmin.

Sama pätee varmaan moneen muuhunkin kauppaketjuun tai kauppakeskusten liikkeisiin.

Meillä isommat ovat jo koulussa, ja on aika kiva saada lähettää heidät kouluun joka aamu, samalla kun pikkuisen kanssa lähdetään rauhassa päiväkotia kohti tallustamaan.

Vierailija
2/5 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis töissä kirjakaupassa? Itse olen palaamassa työelämään ja haaveena olisi päästä kirjakauppaan töihin.Kertoisitko vähän minkälaista työ on? Onko mielenkiintoista,haastavaa,kiireistä jne.? Minkälaiset työajat on,onko paljon viikonlopputyötä?Itse olen ollut aiemmin palvelualalla,lähinnä hotelli-ja ravintola-alalla.Kiitos jo etukäteen jos huomasit tämän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ammatteja/työpaikkoja, missä on mahdollista että töissä on aikasintaan klo9 tai liukuvalla työajalla.... Kiireiset aamut lasten on kamalia, etenkin kun lapset nukkuisivat ainakin kahdeksaan asti enkä itsekään ole mikään aamuvirkku...

Vierailija
4/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike-elämässä on yleensä mahdollista sopia joustavat työajat. Liukuva työaika on käytössä monissa toimistoissa. Monilla työpaikoilla on nykyisin mahdollisuus myös etätyöhön ja silloin se mahdollistaisi rauhalliset aamut kotona.

Ylemmät toimihenkilöt voivat yleensä itse määritellä työaikojaan oman esimiehensä suostumuksella luonnollisesti.

Ns. suorittavan tason työntekijöiden mahdollisuudet ovat heikommat työajan joustoihin.

Vierailija
5/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen koulukodissa eli töitä tehdään osastolla vain iltaisin ja öisin. Nuoret ovat päivisin koulussa. Työajat joustavia ja sopivat meidän perheelle mainiosti. Ei tarvinut poikaa laittaa hoitoon kun saatiin ne muutamat tunnit ennenkuin minä tulen tai mies menee hoidettua perheen voimin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi