Sutullekin riittää jo " tanssit" Kaikkosen kanssa :D
Oletteko muut huomanneet että Sutu vähän enemmänkin v*ttuilee Kaikkoselle?
**
Sutu Markkanen olisi ollut jo valmis astumaan sivuun ohjelmasta.
-Tämä on jo ihan käsittämätöntä. Tämä ei ehkä nyt ollut hyvä juttu, että olemme vieläkin jatkossa, Sutu totesi parin päästyä jälleen kerran kuin ihmeen kaupalla jatkoon.
Sympaattisesta kansanedustajasta on tullut yllätyssuosikki Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa. Pari sai eilen tuomareilta huonoimmat pisteet, mutta jatkaa kisassa yleisöäänien turvin.
- Nyt pitäisi kyllä alkaa jo äänestää tanssijoita. Kyllä voiton ansaitsisi joku muu pari, tanssinopettaja sanoi suoraan.
Hämmentynyt jatkosta oli myös Antti Kaikkonen itse.
- Olin varma, että nyt tästä viimeistään lähdetään, hän kertoi eilen Iltalehdelle tanssien jälkeen.
(Iltalehti)
Kommentit (2)
Antti on kuitenkin kansanedustaja, eli sillä on päivisin muutakin tekemistä kun treenata sitä tanssia!
Nytkin se on alkuviikon reissussa, joten pääsee harjoittelemaan vasta loppuviikosta. Ja sunnuntaina pitäis kaikki jo osata...
... että taitaa olla Sutunkin motivaatiot jossain muualla kuin TTK -kisassa. Ihmekös se kun viikosta toiseen opetat ja toinen on aina vaan yks iso kivireki (olkoonkin, että kovin symppis) :D