Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää ITSESTÄÄN RUSKETTAVAA VOIDETTA, kasvoille ja jaloille.

Vierailija
07.04.2008 |

En ole auringonpalvoja, enkä viihdy auringossa, nyt etsin voidetta jolla saisi hyvän rusketuksen kasvoihin ja jalkoihin. Muu kroppa kyllä saa päivetystä normaalissa oleskelussa ja puuhailussa auringossa, mutta minun jalat eivät ruskistu millään auringossa, vaikka kuinka olen joskus yrittänyt niitä grillata.

Mikä olisi hyvää itsestään ruskettavaa voidetta?

Mietin Helena Rubisteinin voidetta kasvoille, mutta se on ilmeisesti aika kallista (n.50¿?) ja jaloille sitä dovea joka ruskettaa? Miltä kuulostaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

louis widmer

Vierailija
2/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseruskettavia ja molemmissa on lopputulos ollut ihan karsee. En meinaa koskaan enään kokeilla. Eilen TT:ssä oli tosi kivan näköisiä naisia, kun olivat käyneet siinä rusketus-suihkussa, se mua kiinnostais. Purkista ei saa ku luonnottoman näköisen rusketuksen..kellastuksen..;)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta iho kuivaa sen jälkeen niin järjettömästi että ei ole tullut enää moneen vuoteen kokeiltua.

Vierailija
4/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saanut sillä hyvän tuloksen.

Oon käyttänyt suunnilleen 2-4 kertaa viikossa suihkun jälkeen kesäaikaan ja iho on näyttänyt hyvältä.

Olen todella, siis todella vaalea iholtani ja kevyesti ruskettava näyttää luonnolliselta siinä.

Vierailija
5/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistat ihokarvat, kuorit ja kosteutat hyvin ennen itseruskettavaa, itse tykkää Doven itseruskettavasta kosteusvoiteesta, ruskettaa hitaammin, mutta tykkään tuotteesta. Valittavana kahta eri sävyä

Kasvoille parempi tuote, levittyy tasaisesti eikä tule laikukkaita yllätyksiä. Kuori ja kosteuta hyvin ennen itseruskettavaa taas. Itse tykkään Diorin Autobronzantersta ja jos olen pihillä tuulella, ostan Ambre Solairen kasvoille tarkoitetun ruskettajan

Ei kannata samalla ruskettajalla koittaa kroppaa ja kasvoja!!!

Vierailija
6/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta iho kuivaa sen jälkeen niin järjettömästi että ei ole tullut enää moneen vuoteen kokeiltua.

Ja kun iho kuivaa niin se rusketus lähtee, sehään on ihon pinnassa! Eli hyvin kostutetulla iholla purkkirusketus hyvän näköistä. Kesällä laitan jopa hyväntuoksuista oliiiviöljyä ruskettuneille säärille, hyvänäköistä ja hyväntuoksuista!!!

Vierailija
7/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin jalat meni ihan rikki sen käytöstä. Iho kutisi kovasti, ja se hajukin siinä rasvassa oli järkyttävä.

Vierailija
8/9 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tulee pikkuhiljaa se väri, ei pääse yllättämään laikut sun muut. Tulee todella kaunis väri, ei liian tumma. Itse käytän ihan kasvoihin sitä, normaalit itseruskettavat ovat liian tummia lopputulokseltaan.

Vierailija
9/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia Mytanin rusketuspillereistä?

http://hyvinvointishop.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi