Posliinit hei!
Miten kestätte hillittömän kutinan??????
Vai kutiseeko teillä?
Kommentit (14)
Mullakin aina alkuun kutisee jos olen ollut karvallinen pidemmän aikaa ja sitten taas ryhdyn posliiniksi.
-3-
Ihanan sileä tunne ja hygieeninen, joku puoli päivää..Sit alkaa kutina..vahalla en viittis vetää ihan häpyhuulien sisimmistä osista. Sheivaamalla taas tulee armoton kutina..Siis neuvokaa mullekkin, mitä teette? Sheivaatteko? vahaatteko? Jos sheivaatte niin käytättekö jotain vaahtoa/öljyä yms? Ajattrko joka päivä? Rasvaatteko aina?
Muistaakseni mullakin tulee heti karvatupentulehduksia ja kutisee kauheesti. JOs nypin esim sivuilta siistiäkseni, silloin ei kutise kuurikaan kasvu. Ei vaan jaksaisi nyppiä koko puskaa, vaikka olen niinkin tainnut tehdä joskus :D
Ei minulla ole koskaan kutissut tai tullut mitään näppylöitä ärsytyksestä vaikka on posliini aina ollutkin.
Minä jolla ei kutise höylään vain suihkussa alapäästä karvat pois. En käytä mitään voiteita. Myöskään sänki ei ole koskaan häirinnyt.
Voi käyttää jotain ihan normaalisaippuaa. Mitä niillä kaupan vaahdoilla kans tekee.
pari kertaa viikossa ajelen kaikki pois. olen ollut jo useamman vuoden posliini
Itselläni kaikki vaihtoehdot aiheuttavat JÄRJETÖNTÄ kutinaa! Jopa reilumpi karvojen lyhentäminen.:((( Ja nyppimisestä tulee karvatupentulehduksia, en uskalla kuvitellakaan epiloimista...
Ei minkäänlaisia kutinoita tai iho-oireita. Aloitin joskus 16-17v. ajelee ihan kokonaan posliiniksi, ja olen edelleenkin.
Sheivaan 2 tai 3 kertaa viikossa saunan yhteydessä miesten Gillette shaverilla käyttäen vaahtoa. Ajelun jälkeen oleilu ilman pikkareita. Samoin pyyhkäisen ajeltuun ihoon hieman desinfioivaa ainetta. Joskus nuorempana käytin ainoastaan mieheni partavettä.
Olen myös säännöllisesti muutamia kertoja vuodessa käynyt vahauttamassa karvastoni pois kosmetologilla. Ja pinseteilläkin nypin joskus, kun on enempi aikaa.
Eikö kukaan käytä tähän tarkoitukseen Veetiä? Onko ainoat vaihtoehdot luomu, nyppiminen sheivaus ja vaha???
sänki on sellaista haituvaa, eikä iho ärry koska karvat tarttee poistaa vain n. kerran kuussa.
Mutta eikö toi vahaus satu ihan kauheesti...?
T: Veetiä ehdottanut
kaikilla tavoilla tulee aivan jumalaton sänki.
Joka ilta sheivaan.